אוהלי נועם יוצאת במבצעים להשכרת אוהלים לאבלים

אוהלי נועם יוצאת במבצעים להשכרת אוהלים לאבלים

השכרת אוהלים הוא שירות שמציע אוהלים על בסיס השכרה שעתית. ההצעה יכולה להגיע ברמות תמחור שונות וברמות אספקה מגוונות: ישנן חברות העובדות על בסיס "שגר ושכח". בהסדר זה מסופקת חבילת האוהל לבדה, ועל הלקוח להתמודד בעצמו עם ההתקנה. הסדר אחר מציע התקנה של האוהל בתוספת תשלום. ומהו המבצע של "אוהלי נועם"? את המבצע של אוהלי נועם אסור לכם לפספס! זוהי עסקת השכרת האוהל המשתלמת ביותר והקלה ביותר עבורכם כמי שיזדקקו לגיבוש פתרון לישיבת שבעה.

התקנת האוהל, כולל הטמעת תשתיות אירוח ופירוק במחיר אחיד

"בבחירת שירות אוהלים לאבלים מחיר אינו פונקציה", כך לימדו אותנו וכיוונו לכך שלא חשוב כמה משלמים, חשוב מה מקבלים. אם ישנה חברה שמציעה התקנת אוהלי לייקרה פשוטים במחיר מוזל מול חברה שלא מציעה שום שירות פרט לאספקת האוהל, והוא עשוי בד PVC חסון ואיכותי, במחיר יקר, יש לבחור בעסקה השנייה. אוהלי נועם מציעה שירות כמעט יחיד מסוגו המתבסס גם על האוהלים האיכותיים מבד ה- PVC וגם על התקנה מלאה שלהם! וזה עוד לא הכל: יש גם הטמעת תשתיות מלאה שתאפשר לכם לארח את האורחים שלכם במסגרת שבוע האבלות.

התשתיות שיוטמעו באוהל האבלים המושכר

באוהלי נועם בוחרים עבורכם את התשתיות האיכותיות והשימושיות ביותר: ריהוט מלא כולל שולחנות וכסאות, שרשרת תאורה על האוהל, מקרר שדה, מזגן או מצנן, תנור ופטריות חימום בחורף, ועוד לא מעט תשתיות אירוח שיסייעו לכם לקבל את פני האורחים שלכם ולספק להם את כל מחסורם. שירות אוהלי אבלים להשכרה של אוהלי נועם מציע, ללא ספק, את אחד המבצעים המשתלמים ביותר בתחום האוהלים לאירועים.

כשאיכות פוגשת נוחות

לא בכל יום השירות האיכותי ביותר הוא גם השירות הנוח והנגיש ביותר, וברגעים כמו רגעי אבל ומשבר זה בדיוק מה שאתם מחפשים. השכרת אוהלים לישיבת שבעה באוהלי נועם מעניקה לכם את השקט הנפשי שלכם ומבטיחה כי תוכלו לארח את האורחים בראש שקט, כשכל האמצעים הלוגיסטיים לעשות זאת עומדים לרשותכם. למעשה, אינכם נדרשים לעשות דבר פרט להבאת מזון וביגוד.

פירוק בסיום שבוע האבל

חברת אוהלי נועם תדאג לפירוקו של האוהל בתום שבוע האבלות, ותשאיר אחריה שטח נקי משיירי עבודה כך שייוותר רושם 100% חיובי מכם, כמי שהשתמשו בו בשבוע החולף. הפירוק יתבצע במקצועיות וביעילות ויאפשר לכם לחזור במהרה לחיי השגרה.

אוהלי נועם – אוהלי אבלים בהתאמה אישית

בחברת אוהלי נועם מספקים ללקוחות אוהלי אבלים על פי הזמנה ובהתאם לצרכים: הקצאת אוהלים על פי כמות אורחים ומתאבלים, בניית האוהל, הטמעת תשתיות ופירוק בתום שבוע האבל. באוהלי נועם ידועים בתודעת שירות גבוהה לכל לקוח ולקוחה ומספקים להם את כל שהם יצטרכו כדי לכונן את שבוע האבלות ולארח בו את יקיריהם. אם אתם זקוקים להסדרת אוהלים לאבלים, פנו למומחים של אוהלי נועם לכל המידע!

למידע נוסף אודות השכרת אוהלים מכל הסוגים בקרו באתר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh