אורט צריפין בית ספר שהוא בית ומעבר לזה…

אורט צריפין בית ספר שהוא בית ומעבר לזה…

שיתוף פעולה עם הצבא, מגמות ייחודית באזור, דרכי הוראה מגוונות, הסעות והסעדה חינם, יחס חם ותלמידים שמחפשים אופק תעסוקתי מרתק יגיעו לבית  אמיתי – נפתחה ההרשמה לבית הספר אורט צריפין.

בית הספר אורט צריפין פותח את ההרשמה לשנת הלימודים הבאה. מעבר למגמות, וליחס החם, תלמידים רבים מעידים כי בית  הספר שינה להם את החיים, לאחר שלא מצאו את מקומם במסגרות אחרות. כך למשל תלמיד כיתה יא' שי זברמני מאשדוד מספר, "אני קם

ב- 6 בבוקר כדי להספיק להסעה, קם בכיף כי אני יודע שאני עושה את הדרך שלי להגשים את החלום. אני ממליץ בחום על בית הספר. המורים זורמים וכיף ללמוד איתם".

מי שעוד מאושר בבית הספר, הוא תלמיד נוסף במגמת אומנויות הבישול אדיר מיכאלי  מנס ציונה, שמספר על הכלים אותם הוא מקבל בבית הספר. "למדתי שם המון על המקצוע, על סדר עבודה ועל מחויבות ואחראיות, התנהלות כספית, אחת הסיבות לכך היא ששולחים אותנו להתמחויות במקומות עבודה כחלק מתהליך הלמידה". גם הורי התלמידים מאושרים מהבחירה של ילדיהם ,"מלבד הלימודים הם רואים כל ילד וילד את החוזקות והחולשות שלו ומחזקים אותו" מספרת נטלי נהרי אם לתלמיד בבית הספר.

בבית הספר והמכללה, בניהולה של אילנה מאיו ישנן ארבע מגמות מבוקשות במיוחד. המכללה לטבחות הקיימת בבית הספר כוללת בתוכה את אומנויות הבישול והאירוח, כאשר מסיימי יב' יזכו לתעודת טבחות 1 ויוכלו לעסוק בתחום במקצועית, מי שרוצה בכך יוכל להמשיך ללימודי יג' ולסיים עם תעודת מקצוע סוג 2 מתקדם.

במגמת הלוגיסטיקה לומדים התלמידים ניהול לוגיסטיקה וטכנולוגיה, תחום שהולך ומתפתח בשוק התעסוקה הנוכחי והעתידי – יזמות עסקית/שיווק, שימוש בכלים דיגיטליים, ניהול מדיות חברתיות עסקיות, שיטות הפצה ניהול מרל"וגים, הפעלת רחפנים ועוד. התלמידים יכולים להמשיך ללימודי יג'- ולסיים עם תואר טכנאי.

במגמה לתפעול מערכות ומיגון ילמדו התלמידים תפעול מערכות תקשוב ואמצעי מיגון- תחזוקת מחשבים ולפטופים, רשתות תקשורת ועוד, כמו כן ניתן להמשיך ללימודי יג' לקבלת תואר טכנאי.

מגמת הקונדיטוריה – היחידה באזור- מעניקה לימודים ברמה גבוהה במיוחד, כאשר המסיימים מקבלים תעודת קונדיטור מטעם משרד העבודה , חשוב לציין כי במהלך השנים האחרונות, לא מעט תלמידים ניצלו את הידע שרכשו ומכרו עוגות בהצלחה באמצעות הרשתות החברתיות.

בנוסף לכל אלו ישנה אפשרות לגשת למבחני בגרות בחלק מהמקצועות. כמו כן מקפיד בית הספר ללמד את התלמידים בדרכי הוראה ולמידה שונים ומגוונים, לתפור לכל תלמיד את החליפה המתאימה לו, ומיומנויות המאה ה-21, מה שבהכרח יסייע בהצלחה בשוק התעסוקה של העתיד לבוא.

"אנחנו בבית הספר מקפידים על מתן כלים לתלמידים בכדי להצליח וליצור לעצמם אופק תעסוקתי. מעבר לזה, בית  הספר הוא  למעשה משפחה, כל תלמיד שמגיע לכאן זוכה למעטפת מצוינת כולל אנשי מקצוע שמלווים אותו בכל הדרוש לו", מספרת המנהלת אילנה מאיו ."אני מזמינה את כולם לבוא לשאול לבדוק ולהירשם לשנת הלימודים הבאה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh