אושרה תכנית לשדרוגו של 'גן המייסדים'

אושרה תכנית לשדרוגו של 'גן המייסדים'

אושרה תכנית לשדרוגו של 'גן המייסדים' לקראת קיום אירועים עירוניים תוך שיפור הבטיחות והנגישות בו. ביום חמישי (5.1) התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, שבה הוצגה תכנית לשדרוגו של 'גן המייסדים' בעיר לקראת קיום אירועים עירוניים בו, תוך שיפור הבטיחות והנגישות. במסגרת הפגישה הציגו נציגי החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש תכנית לשדרוגו של 'גן המייסדים' בעיר לקראת קיום האירועים העירוניים בו, תוך השמת דגש על בטיחות, הנגשה ואסתטיקה.

התכנית שהוצגה כללה, בין היתר, בניית במת בטון קבועה, בטוחה ונגישה במקום, הקמת ארון חשמל שישמש לאירועים העירוניים במקום הגנרטורים המלכלכים והמרעישים וקביעת הסדרי נגישות קבועים וניידים כגון שילוט, חניות, מערכת עזר לכבדי שמיעה, מסך לתרגום, שירותי נכים קבועים ועוד. סך העלויות הכולל של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים. התכנית הינה פרי יוזמתו של מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם, אשר הוביל את הנושא.

ראש העיר, רחמים מלול: "שמו של 'גן המייסדים' ברחובות יצא למרחקים. אנו מקיימים בו את רוב החגיגות העירוניות עבור תושבי העיר, החל מתהלוכות פורים ועד מופעי ענק במועדים וחגי ישראל. החלטנו כי הגיעה העת לבצע בו עבודות שדרוג ופיתוח נרחבות בכדי לשפר את הבטיחות בו, להנגיש אותו לכלל האוכלוסיות ולהוזיל את העלויות והתקציבים הכרוכים בהפקת האירועים במקום" עוד הוסיף ראש העיר, "שמו של 'גן המייסדים' ברחובות יצא למרחקים. אנו מקיימים בו את רוב החגיגות העירוניות עבור תושבי העיר, החל מתהלוכות פורים ועד מופעי ענק במועדים וחגי ישראל. החלטנו כי הגיעה העת לבצע בו עבודות שדרוג בכדי לשפר את הבטיחות בו ולהנגיש אותו לכלל האוכלוסיות".

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "גן המייסדים יעבור שדרוג נרחב ותתבצע בו הנגשה כך שהוא יהיה נגיש גם עבור אוכלוסיית הנכים ובעלי המוגבלויות. אנו נקים בו במה שתוצב באופן קבוע על מנת לחסוך במשאבים. אני סמוך ובטוח שבתום העבודות הציבור הרחובותי יוכל ליהנות מגן יפה ונוח הרבה יותר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh