אותות החזון חולקו לחניכי "כנפיים של קרמבו"

אותות החזון חולקו לחניכי "כנפיים של קרמבו"

התנועה שפועלת שלוש שנים במסגרת מחלקת הנוער של החברה העירונית רחובות חילקה סיכת כנפיים כאות על שמירה על ערכיה. על הכנפיים מוטבע כפיר אריות לזכר החניך הראשון כפיר קובי ז"ל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים , מתן דיל: "זכות גדולה ללוות את החניכים"

חניכי וחניכות קבוצות הנוער "כנפיים של קרמבו" במחלקת הנוער של החברה העירונית רחובות קיבלו השבוע "אותות החזון" על תקופת פעילותם ושמירה על ערכי התנועה.

"כנפיים של קרמבו" היא תנועת נוער, מובילת שינוי חברתי, לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים. בטקס המסורתי מקבלים החניכים סיכת כנפיים ועליהן סמל החזון של התנועה, שעליו מוטבע כפיר אריות ע"ש החניך הראשון בתנועה – כפיר קובי ז"ל. סניף רחובות של התנועה הוקם לפני שלוש שנים על ידי עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער.

כיום פועלות ברחובות תשע תנועות נוער ב-17 סניפים ובהן פעילים כ-4,500 חניכים. "זו זכות גדולה ללוות את החניכים מיום הקמת התנועה ועד היום, לראות ולהרגיש את החיים שנוצרו פה. כל ילד שמקבל אהבה וכל נער שמעניק אותה יוצר חיים חדשים בלבבות של כולנו", אמר דיל.

תום פורטוגלי, מנהלת מחוז שפלה בכנפיים של קרמבו: "רחובות היא מודל לחיקוי לעבודה מול רשויות, זה בנפשם שנצליח ונעניק את הטוב ביותר לילדים הללו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh