אזרחים ותיקים? הבוקר הזה בשבילכם!

אזרחים ותיקים? הבוקר הזה בשבילכם!

פורום שולחן העגול העירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת מפיק אירוע אביב, המוקדש לאזרחים הוותיקים ברחבי העיר, במעמד ראש העיר, רחמים מלול.

במסגרת הפעילויות המגוונות של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים, ייערך המופע "לוקחים את הזמן" בכיכובם של משה להב (הטיש הגדול) ורבקה מיכאלי, בהפקת פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסיה המבוגרת. הארוע יתקיים ביום ראשון, 16.6.19, בשעה 11:00 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני.

פורום שולחן עגול עירוני הוקם ע"י המחלקה לרווחת האזרח המבוגר בשיתוף ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, בשל הצורך בהתבוננות מחודשת על האוכלוסייה המבוגרת בעיר, ושילוב כוחות בין השירותים השונים בעיר על מנת, לספק רמת שירותים  איכותית ומותאמת  לצרכים המשתנים של האוכלוסייה.

לשולחן העגול שותפים שירותים משמעותיים בעיר כמו: עמותת על"ה, הקתדרה העממית, שי"ל, רשת חוויות, ביטוח לאומי, ארגוני מתנדבים כמו: עזר מציון, יד שרה, ויצ"ו, ארגון מתנדבי רחובות, נעמ"ת, נשות הדסה, מט"ב, מחלקת קליטה, מוקד קליטה עירוני, עמך, קופ"ח מכבי,  מרכז הזדמנות, ארגון גמלאי המורים.

ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק וותיקים קהילה ואקדמיה: אני מזמינה את האזרחים ואזרחיות הוותיקים של רחובות להגיע למופע ורוצה להודות לראש העיר, שראה את ההיענות הגדולה של ציבור האזרחים הוותיקים באירועי חודש ההצדעה וביקש לקיים אירוע נוסף. אנחנו פועלים בכדי לאפשר לאזרחים הותיקים ליהנות מאירועי תרבות ואומנות נוספים במחירים מסובסדים. כמו כן, תודה מקרב לב לאנשי פורום שולחן עגול עירוני, אורית וענת מהמחלקה לרווחת האזרח המבוגר, אשר מעלים רעיונות ויוזמות ומקדמים את הפקתם".

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: כשירות עירוני אנו עמלים כל הזמן על מנת להתאים את שירותי המחלקה לצרכים המשתנים של האזרחים הוותיקים. אני מקווה כי פיתוח השירותים ייתן מענה הולם לצרכי האוכלוסייה.

אורית קרטה גהסי- עו"ס קהילתית המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: "בתקופה זו מתקיימות שתי סדנאות ביוזמת פורום שולחן העגול: סדנה להכנה לפרישה. המתקיימת באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות וסדנה בשיתוף עם מכון אדלר "יחסים זה כל הסיפור" המתקיימת במתנ"ס חוויות שוויץ המדע. לפני המופע, בלובי ההיכל, נחשוף תוכנית חדשה בעיר, המיועדת לציבור הגמלאים "הפלוס בשישים" ומיועדת לאזרחים בני 60+ מהעיר והסביבה. נציגים של התוכנית יסבירו על התוכנית ויחלקו  דפי מידע. התוכנית מיועדת לאזרחים מבוגרים, המעוניינים להשתלב מחדש בשוק התעסוקה, לעשות שינוי או להתקדם תעסוקתית".

הארוע יתקיים ביום ראשון ה-16 ביוני בשעה 11:00 בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני. עלות הכרטיס: 30 ₪ אותם ניתן לרכוש בהיכל התרבות בטלפון: 08-9232200 או באתר: www.beithaam.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh