אחרי כשנה של הפסקה: בית העם- היכל התרבות העירוני פותח את שעריו

אחרי כשנה של הפסקה: בית העם- היכל התרבות העירוני פותח את שעריו

בית העם רחובות- היכל התרבות העירוני פותח את שעריו אחרי כמעט שנה של חוסר פעילות בשל ההתמודדות עם נגיף הקורונה. בשבועות הקרובים ייערכו שבעה מופעים מיוחדים ומגוונים במחיר מסובסד של 25 ₪ בלבד לאדם. כל האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות התו הסגול. הנכנסים להיכל יידרשו להציג את התו הירוק- תעודת מתחסן/מחלים בצרוף תעודת זהות

לינק לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/3b1zr9u

במסגרת שיתוף פעולה כלל עירוני של עיריית רחובות, החברה העירונית ומשרד התרבות והספורט האירועים כולם מסובסדים, וימכרו לקהל במחיר אטרקטיבי במיוחד של 25 ₪ בלבד לכרטיס.

בשבועות הקרובים יציגו בהיכל מגוון של שבעה מופעים לכל הטעמים והקהלים

יופיעו אודיה קורן במופע הסטנדאפ "סגורה לרגל שיפוצים", יום ב', 8.3. 20:30

אריק דוידוב במופע "אהבה לחופי הים התיכון", יום ו', 12.3 10:00

גיל שוחט וטלי אורן במופע המשותף, יום ב', 15.3 20:30

רשף לוי במופע סטנדאפ, יום ה', 18.3 21:00

יהודה עדר ומיקי קם במופע "אהבה בת עשרים פלוס" יום ו' 19.3 10:00

האחים אסנר במופע "חוזרים הביתה", יום א' 21.3 20:30

שלומי קוריאט במופע סטנדאפ, יום ד', 24.3, 21:00

רחמים מלול, ראש העיר: "ההצגה חייבת להימשך! מייד עם קבלת האישור לחזור לאירועי התרבות , טיפלנו בהחזרת הפעילות להיכל התרבות, אחד מסמליה הגדולים של העיר. אנחנו שמחים לפתוח שוב את ההיכל, ואני קורא לתושבים ולתושבות של עיר המדע והתרבות לשוב וליהנות בבטחה מאירועי תרבות במחיר אטרקטיבי במיוחד".

 חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "בהתרגשות גדולה אנחנו פותחים את היכל התרבות, מחזירים את התרבות לרחובות ומזמינים את כל תושבי רחובות לבוא וליהנות מרפרטואר עשיר של אירועים, במחיר מיוחד".

מנכ"ל היכל התרבות, שוקי קרומר: "אני שמח לפתוח את דלתות ההיכל ולפגוש שוב בלקוחות היקרים שלנו, תושבי רחובות, שחיכו יחד איתנו לפתיחת ההיכל. תודות לתמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול, אנו פותחים עם מופעים במחיר מיוחד שיאפשרו לכל אחד לטעום מהתרבות שהיתה כל כך חסרה לנו בשנה האחרונה. צוות העובדים נרגש לשוב ולקבל במקום את פניהם של  שוחרי התרבות בעיר".

כל האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות התו הסגול, בעטיית מסכות ושמירה על ריחוק חברתי. הנכנסים להיכל יידרשו להציג את התו הירוק- תעודת מתחסן/מחלים בצרוף תעודת זהות.

בתמונה: שלומי קוריאט  |  צילום: פיני סילוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh