אחרי 50 שנים: כניסה חדשה לקרית החינוך דה שליט

אחרי 50 שנים: כניסה חדשה לקרית החינוך דה שליט

צעד נוסף בתהליך ההתחדשות של ביה"ס הראשון ברחובות: הושלם פרויקט הקמתה מחדש של הכניסה הראשית לקריית החינוך מכיוון רחוב מנוחה ונחלה.

זכורה הכניסה מקירות בטון למקום, שנהרסה זה מכבר, וכניסה חדשה עומדת כעת במקום. יחד עמה חודש אולם הכנסים "מעלות" ובנין חטיבה א', הכולל  מבנה חדש לשירותי תלמידים.

קירות הבטון הישנים נוסרו ובמקום נוצרה כניסה רחבה ומזמינה המאפשרת למידה חוץ כיתתית. לצד הכניסה לבית הספר שופץ אולם הכניסה, אולם המעלות המיתולוגי.

טקס החנוכה של הכניסה החדשה לקריית החינוך דה שליט ואולם המעלות יתקיים ביום חמישי, 7.11.19, בשעה 12:45, במעמד רה"ע רחמים מלול, נשיא מכון ויצמן – פרופ' דניאל זיפמן, מ"מ רה"ע מר זוהר בלום, מנהלים, מורים ותלמידים.

הפרויקט הוא תולדה של שיתוף הפעולה בין עיריית רחובות, קריית החינוך דה שליט והתורמת, קרן שורץ – ריזמן.

כמו כן, במקום עובדים במרץ על בניית  מתחם חדש ומודרני של כ- 5500 מ"ר, באותו מיקום, המותאם לצורכי התלמידים. אשתקד נהרסו במקום מספר מבנים ישנים לטובת המתחם המשוכלל, שיכלול סביבות לימודיות חדשניות, מעבדות, כתות לימוד ואולם מופעים ל- 400 צופים.

הפרויקט, בהובלתו של מ"מ רה"ע, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, נמצא בתכנון כבר שנים והוא צפוי להסתיים בסוף שנת 2020 על פי התכנון.

כמו כן הבניין המרכזי במקום, שנבנה על ידי אליעזר סלוצקין מאוסטרליה, צפוי לעבור תהליך של שימור.

ראש העיר, רחמים מלול: "לצד הקמת מוסדות חינוך חדשים ובניית מבנים חדשים ברחבי העיר, אנו מחדשים גם את מוסדות החינוך הוותיקים, ושמחים לחנוך את הכניסה המחודשת למקום".

מ"מ ראש העיר, זהר בלום: "אחרי שנים ארוכות של תכנון, אנו חונכים היום את השער החדש לבית הספר . במקביל אנחנו ממשיכים בבנייה מחדש של המתחם החדש והחדשני במקום לטובת התלמידים".

אבי קיש, מנהל קרית החינוך דה שליט: "המראה והתשתית החדשה הם חלק מכלי הלמידה שמאפשרים לנו לבצע את עבודתנו טוב יותר, ולתלמידים – להגיע בשמחה למקום. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, ולממלא מקומו זוהר בלום על תנופת ההתחדשות בקרית החינוך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh