איך גם את יכולה להיות מנהלת בכירה?

איך גם את יכולה להיות מנהלת בכירה?

תמיד חלמת להיכנס לתפקיד משמעותי ולהיות מנהלת בכירה? נדגיש כי לא כל אישה מגשימה את החלומות שלה, אך כל אישה חייבת לשאוף הכי גבוה שאפשר. הרי אם לא שואפים לעולם לא יהיה אפשר להגשים את החלומות – הקטנים והגדולים. אז מה את צריכה לעשות על מנת שגם את תוכלי להיות מנהלת עם סכמות בכירה במקום עבודה כזה או אחר? יש כמה טיפים שיכולים לסייע לך להגיע אל המקום שבו תרצי להיות. גם אם לא תהיי בסוף מנהלת שמוגדרת כבכירה זה לא אומר שלא הגשמת את עצמך.

עבודה קשה מביאה תוצאות

אף אחת לא יכולה לחפש קיצורי דרך ולהיות בסופו של יום מנהלת בכירה. על מנת להגיע למשרה בכירה ישנו צורך לעבוד מאוד קשה. רק מי שעובדת באמת קשה יכולה לצמוח בסולם הדרגות עד למשרה המושלמת. מי שתחפש אחר קיצורי דרך תמצא את עצמה מסתפקת במועט. לכן מראש תכיני את עצמך לעבודה קשה, אפילו מחוץ לשעות הפעילות הרי זה מה שעושה מנהלת למנהלת טובה וסמכותית. גם עובדים מן המניין שעובדים קשה יכולים להתקדם למשרות ניהול.

תעבדי במקום שכיף לך בו

כדי שתגיעי למצב שבו תוכלי להיות מנהלת בכירה יהיה עלייך לעבוד במקום שעושה לך טוב. הרי אף אחת לא יכולה להחזיק מעמד במקום עבודה שהיא לא אוהבת. אף אחד לא תוכל להפוך להיות מנהלת במקום שמראש היא לא רוצה להתקדם בו. לכן אם את מחפשת אחר מקום עבודה חדש, תשתדלי שהוא יהיה מקום עבודה שעושה לך טוב. כזה שיאפשר לך לרצות להגיע אל המקום שתמיד חלמת עליו ולהגשים את כל השאיפות.

לעולם אל תפסיקי לחלום

יש לא מעט נשים שמוותרות על החלומות שלהן רק בגלל סיבות שונות. גם אם את לא מקבלת את מה שאת רוצה, לעולם אל תפסיקי לחלום. חלומות נועדו על מנת להגשים את עצמם, ואת צריכה להאמין בזה. מנהלת בכירה היא אישה שכל הזמן האמינה בעצמה שהיא יכולה להגיע למקום מסוים. מי שלא מאמינה בעצמה ומוותרת בקלות תתקשה מאוד לנפץ את תקרת הזכוכית. את לא תרצי למצוא את עצמך במקום הזה.

תשמרי על קשרים טובים

אישה שלא מצליחה לשמור על קשרים טובים עם העמיתים לעבודה תתקשה להתקדם. זה לא סוד כי בכל מקום עבודה ישנו עניין של אינטראקציה בין עובדים ושיח בריא. ברגע שאת תצליחי לשמור על קשרים טובים עם העמיתים לעבודה יהיה לך קל להתקדם. הם מצידם ירצו לראות אותך מתקדמת, ואת מבחינתך תרצי להגיע לעמדות מפתח. מנהלת בכירה היא אישה שכולם אוהבים איתה והיא אוהבת את כולם. אישה שמגיעה לתפקיד ניהולי מבלי שתהיה לה תמיכה תתקשה מאוד להחזיק בו לאורך זמן.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh