איך לבחור מתנות לילדים בגילאים 3-12?

איך לבחור מתנות לילדים בגילאים 3-12?

בחירה של מתנות היא אתגר של ממש אבל כאשר מדובר בגילאים הצעירים, זו כבר משימה. צריך לחשוב על הערך המוסף של כל מתנה, לבדוק אם לא קנו אותה כבר לכל הכיתה ולשים לב לגיל של כל ילד. אז איך תבחרו מתנות לילדים ותצאו גדולים בכל פעם? כל הטיפים שאתם צריכים בכדי לבחור את המתנה המושלמת.

תחשבו על הפן האישי

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירה של מתנה לילדים בגילאים האלו, הוא הפן האישי. משום שבגיל זה האישיות של הקטנטנים מתחילה להתעצב והם מגלים סימנים ראשונים של חיבה לצבעים וצורות, כדאי לבחור מתנות שיתאימו לאופי שלהם. חשבו רגע אילו דמויות הם אוהבים ואיזה פלטת צבעים תהפוך את המתנה לאינדיבידואלית, הרבה לפני שאתם מבצעים את הרכישה בפועל.

השתדלו להיות מיוחדים

אם אתם באמת רוצים להרשים את הילדים, כדאי שתחשבו על מתנות מיוחדות לילדים. לכן, יותר ממומלץ לוותר על המתנות הגנריות ולספק לילדים משהו שהם יוכלו לזכור למשך שנים ארוכות. שימו לב להרכב החומרים, לסוג היצרן ולכמות המתנות שמיוצרות באותו האופן. מתנות מיוחדות לילדים הן כאלו אשר יישאו את שמם או אפילו יגדירו מחדש את עולמם הפנימי של הקטנטנים.

שימו לב לגיל של מקבל המתנה

כדאי לשים לב שלא כל מתנה שתתאים לבן 5 תתקבל בחיוב על ידי בן 12 ולהיפך. מעבר ליכולות הקוגניטיביות השונות בכל גיל, מדובר על עולמות תוכן שונים ויכולות חברתיות שונות לחלוטין. לכן, שימו לב לכך שהמתנה גם מתאימה לגיל של מי שצפוי לקבל אותה וגם בטיחותית מספיק בכדי לאפשר משחק מהנה ללא השגחה של הורים. אחרי הכל, הבטיחות היא תמיד במקום הראשון ברכישה של מתנות לגילאים הצעירים.

העדיפו מתנות עם ערך מוסף

למרות שמחקרים רבים בשנים האחרונות מראים שלכל מתנה יש ערך חברתי שאין לזלזל בה, תמיד שווה להעניק מתנות עם ערך מוסף. לכן, נסו להעדיף מתנות שמשפרות את המוטוריקה של הילד, את יכולות הקריאה והכתיבה שלו וכמובן שאת כל האלמנטים המנטאליים. לכן, בחרו מתנות שיספקו אתגר אינטלקטואלי לילדים ויזכו את ההורים הצעירים בשעות של שקט.

לסיכום, עם קצת שיעורי בית ולא מעט הכנה מוקדמת, גם אתם תוכלו לרכוש את המתנה הטובה ביותר לגילאי 3-12. שימו לב רק לתרומה ההתפתחותית של כל מתנה, לגיל המדויק של מי שצפוי לקבל אותה ומידת הייחודיות שלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh