איך להצליח בתור צלם עצמאי בעידן הסמארטפונים?

איך להצליח בתור צלם עצמאי בעידן הסמארטפונים?

בוודאי שמתם לב איך המצלמות הדיגיטליות בעידן הסממרטפונים כל הזמן משתכללות ומשתפרות. במחיר של סמרטפון סביר פלוס, מקבלים בימים אלה מצלמה מובנית, באיכות הקרובה מאוד למצלמה מקצועית שעולה אלפי שקלים ויותר. לציבור הרחב, זה בהחלט מועיל ונחמד. עבור צלמים מקצועיים, המציאות הזאת מביאה עימה אתגרים מסוימים. אם אתם רוצים להתפתח כצלמים מקצועיים בעידן הסמרטפונים, יש לנו כמה טיפים שיוכלו לעזור.

ללמוד צילום בקורס מקצועי

יתכן שאתם רואים את עצמכם כאמנים. יכול מאוד להיות שאתם שואפים להצליח כצלמי עיתונות או שאתם רוצים פרנסה טובה כצלמת חתונות או בתור צלם לבריתה. בכל אחד מהמקרים הללו, לא מספיק שאתם יודעים להפעיל היטב את המצלמה של הסמרטפון. הצעד הראשון שלכם בדרך להפוך לצלמים עצמאים היא ללמוד צילום בקורס מקצועי. תוכלו להתפתח לרמה מקצועית מסוימת אפילו בעזרת לימוד עצמי ועיון בתכנים מקוונים, אבל קורס מובנה שניתן על ידי צלמים מקצועיים יקנה לכם תשתית מקצועית מעולה.

צרו תיק עבודות עשיר

אף אחד לא יעסיק צלם מקצועי, רק בגלל שהוא מחזיק מצלמה קלאסית או אוסף של מצלמות מקצועיות, עדשות, חצובות וכיוצא בזה. אנשים שמחפשים צלמים, רוצים להתרשם מהאיכות המקצועית. ואין דרך יותר טובה להראות מה אתם שווים, מאשר תיק עבודות. הדבר היפה בצילום מקצועי הוא שצלם מוכשר יוכל להפוך אפילו את הלוקיישנים הכי רגילים, לאתרים מיוחדים לצילום. זווית מיוחדת, זיהוי רגע נכון, שימוש בתאורה ובאלמנטים סביבתיים שונים, כל אלה יכולים ליצור אפקט מדהים. אם עדיין אין לכם תיק עבודות עשיר, התחילו להכין אחד כזה בהקדם.

אתר תדמית שיראה מה אתם שווים

עידן הסמרטפונים והאינטרנט מאפשר לכם להציג לעולם, בקלות רבה, מה אתם באמת שווים. כיום לא צריך להסתפק בתיק עבודות ששמור אצלכם בכונן הקשיח. כשאתם רוצים להצליח בתור צלמים מקצועיים, אתר תדמית מושקע יעזור לכם לחשוף את עצמכם. אתר שבו תציגו דוגמאות של צילומים שהוצאת מתחת לידיים בעזרת המצלמה הנאמנה שלכם. אתר תדמית איכותי טוב יותר מאלף כרטיסי ביקור. ועל מנת להשיג חשיפה גבוהה לאתר, אפשר להציע שימוש בטכניקות של קידום אתרים. מקדמי אתרים יוכלו להביא את האתר שלכם למקום של כבוד בחיפושי גוגל על בסיס ביטויים הקשורים לעולם הצילום (צלמי אירועים, צלמי דוגמנות, צלמי בוק, צלמי חדשות וכן הלאה).

הרשת החברתית לצלמים

כדי להמשיך להצליח ולהתבסס, תוכלו לפתוח דף עסקי ברשתות החברתיות. אל תסתפקו ברשתות כמו פייסבוק או אינסטגרם. תוכלו לפתוח פרופילים גם בטיק טוק, בלינקדאין. מלבד זאת, תוכלו להפיץ תמונות מעולות שצילמתם, בעזרת אתרים שמוכרים תמונות וצילומים בתשלום. תוכלו לקבל על כך עמלה וגם לזכור בעוד הכרה. פעילות ברשת החברתית וחשיפה של צילומים שווים, תוכל לעזור לכם להשיג תודעה, לצבור מוניטין וכן לקבל הזמנות לשירות הצילום שאתם מציעים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh