איך לנקות ספות בשיטה שעובדת

איך לנקות ספות בשיטה שעובדת

בטח אתם מכירים את הסיפור, לספות שלנו יש את היכולת לספוג הרבה ממה שאנחנו מביאים עליהן, וזה כמובן מוביל לכתמים, ריחות ובעיות שונות. אז כאן נכנס לתמונה הצורך לדעת איך תוכלו לנקות את הספה שלכם בשיטה שבאמת עובדת, בלי תירוצים, בלי חצי דרך, עד הסוף וכמו שצריך, ניקיון יסודי שלא ישאיר מקום לספק. אז בואו גם אתם לגלות איך תוכלו לנקות את הספה שלכם, ולקבל את התוצאות הרצויות.

ניקיון מקצועי

הכירות את חברת we-clean, אשר הופכת את ניקיון הספות ותחזוקתן לכל כך הרהב יותר קלה משהכרתם. תוכלו לקבל אצלם את שירותי ניקוי ספות המקצועי והאיכותי ביותר בכל מקום בארץ, ברשותם מכונות ניקוי מהשורה הראשונה וצוות אנשים מומחים שידעו איך להביא את הספות שלכם למצב הטוב ביותר שהן היו בו אי פעם. עם ניסיון רב והרבה רצון טוב, תגלו שדרכם תוכלו לקבל שירות ניקיון ספות לא מתפשר, עם תוצאות יוצאות מן הכלל.

ניקוי ספות בעצמכם

הרבה אנשים לא יודעים מה הן השיטות לניקוי ספות בכוחות עצמם, בצורה שתהיה הטובה ביותר. אם האמת היא שזה לגמרי אפשרי, לפחות עבור מי שמוכן ללמוד, בעקרון צריך להכיר את הבסיס, אילו חומרים פועלים בצורה המתאימה ביותר בהתאמה לניקיון הספה מהסוג שיש לכם. תוכלו לבדוק את סוג הבד, ההנחיות על הפתק, ולגלות המון מידע בעל ערך שיעזור לכן להתחיל להבין מה אתם יכולים לעשות בעצמכם.

ניקוי כתם מספת בד

הרבה פעמים תתקלו בבעיה די מוכרת, כתם על הספה, ספות בד בעיקר יודעות לספוג הרבה מאוד דברים, מה שמסתכם בכל מיני סוגים כתמים שונים אשר מצריכים ניקוי מסוג שונה ומותאם. הינה כמה מסוגי הכתמים ובהתאמה הפתרונות שיוכלו לעזור לכם להבין איך לנקות את הספה שלכם בשיטה שעובדת.

  • כתמים רטובים – אם ראיתם את הכתם נוצר, מומלץ שתשימו עליו כמה שיותר מהר מלח או עדיף סודה לשתייה. הם ישר יוכלו לספוח את הנוזלים וכמעט לעצור את הכתם מלהיווצר. אחרי כמה דקות תוכלו לנקות את האזור עם מטלית לחה, ובמקרה שבכל זאת יש כתם, כדאי לקרצף אותו היטב במהירות.
  • מסטיקים – בטח שמעלם על טריק מוכר בו מכניסים בד עליו יש מסטיק למקפיא, אז בדומה לכך, אם נדבר לכם מסטיק לספה, תיקחו שקית קרח ותניחו על המסטיק. אחרי כמה דקות, המסטיק יתקשה ותוכלו לקלף אותו בקלות רבה.
  • כתמי עובד ודיו – במצב של כתמים מהסוג הזה, השיטה היא לפזר סודה לשתייה כאבקה על האזור, להמתין בין שעה לשעתיים, ולאחר מכן להשתמש בחומץ יחד עם אבקת כביסה ומים בכדי לנקות את האזור. את הפעולה הזאת תעשו כמה פעמים ואז תוכלו לנגב עם סמרטוט נקי ולח. שימו לב שהשיטה הזאת עובדת במקרים קלים, ואם זה לא עבד מדובר בכתם שנכנס עמוק ותצטרכו להזמין שירות מקצועי.

שיטות לניקוי סוגי כתמים שונים

ישנם כתמים שתוכלו להשתמש במסיר כתמים שרכשתם בחנות בשביל להסירם, כמו כתמי יין, כתמי דם וכדומה. חשוב להבין שמסיר הכתמים זו שיטה ששווה לנסות ויכולה לעזור מאוד במצבים לא חמורים. אך גם כאן אם תגלו שזה לא מספיק, אל תהססו לפנות לחברת ניקיון מקצועית.

לסיכום

אז עכשיו שאתם יודעים כמה מהשיטות הבסיסיות ביותר לניקוי כתמים מהספה, תוכלו לנסות לטפל בכתמים במהירות ובקלות בכל פעם שתתקלו בבעיה. טוב לדעת שיש מה לעשות גם בכוחות עצמכם.

המאמר נכתב ע"י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh