איך לעבוד עם קופה רושמת – המדריך המקצועי

איך לעבוד עם קופה רושמת – המדריך המקצועי

אחד מהכלים החשובים  של כל בית עסק המוכר מוצרים, אם חנויות מרכולים וכדומה הינה ללא ספק קופה רושמת. בתקופה של היום, כאשר הטכנולוגיה היא כל כך מתקדמת, קופות רושמות כבר הפכו לכלי ניהול חשוב מאין כמוהו. הקופות הן קופות חכמות והן מסייעות בפעולות חשובות כגון ניהול מלאי, שירות לקוחות יעיל יותר, ניהול מועדון לקוחות ועוד וזאת, מלבד הפעולות הבסיסיות של קופות אלה כגון הפקת חשבוניות, הפקת קבלות, חיובי כרטיסי אשראי, שיקים ועוד. על מנת לבחור נכון קופה שתשרת את בעת העסק שלכם ולא משנה אם מדובר על בית עסק קטן או גדול, קופות רושמות דורשות בחירה נכונה למשל: האם הקופה מתאימה מהבחינה הפיננסית?, האם הקופה מתאימה לסוג של בית העסק?, האם היא תחזיק מעמד לזמן רב? האם אתם מעוניינים לרכוש או לשכור קופה רושמת?

ניתן לרכוש קופות רושמות עם סורק ברקוד ומשקל תומך למדידות משקל של ירקות, בשר גבינות ועוד. קיים גם מודל אבטחה בקופות רושמות מתקדמות עם כניסה ויציאה של עובדים מהמערכת, פתיחת מגירות מזומן שלא בסיום העסקה, פדיונות מס' פעמים ביום, עסקאות גבוהות וביטולי מכירה.  הקופות הרושמות, מגיעות עם מדריך מפורט  לשימוש בקופה. יש לוודא כי החברה מאפשרת פנייה לשירות לקוחות וזאת בהתאם לצרכי העסק. יש לבחור בקופה חדשנית שיש לה את כל האלמנטים אשר יהיו לכם לעזר כך שניתן יהיה לבצע עסקאות בקלות.

מומלץ למצוא חברה שמשווקת קופות רושמות ומאפשרת תמיכה טכנית

ניהול מקסימאלי של בית העסק יגרום לחיסכון. הכוונה היא בדיוק מרבי, ניהול מועדון לקוחות ועודד פונקציות יעילות, אשר הופכות את בית העסק ליעיל יותר. קופה רושמת מתקדמת, תהיה יעילה כשאר לאותה הרשת, קיימים כמה סניפים. יש לעדכן את המלאי ולבדוק את מצב העובדים. קופה רושמת ממוחשבת מעניקה נתונים עדכניים לבעלי הסניפים. קופה מסוג זה, מחוברת לאפליקציה משוכללת כאשר ניתן לגשת לקופה מכל מקום ובכל זמן נתון. ניתן לעקוב אחר ניהול המלאי, פריטים שהם פגי תוקף, שעון נוכחות לעובדים, דוחות ספקים ועוד. הדבר החשוב הוא שמהווה יתרון מרכזי הינו שהממשק ידידותי למשתמש מה שמאפשר  לכל אחד להפעיל את הקופה הממוחשבת.  ראשית, כאשר אתם מתעניינים בקופה רושמת, יש לבחון את התוכנה הלכה למעשה ולכן, מומלץ לקבוע פגישת הדגמה. יש לבדו לעומק את הפונקציות השונות. חפשו ערכים מוספים, מה שיסייע לכם להיות יעילים יותר בבית העסק.

התאמת הקופה הרושמת לבית העסק

בדקו כמה זמן קיימת התוכנה בשוק ובאיזה תחום בית התוכנה מתמחה. דברו עם לקוחות החברה אשר רכשו קופות רושמות ממוחשבות ובקשו מהם חוות דעת. השירות הינו קריטריון חשוב מאין כמוהו. למשל אם ישנה תקלה ולא ניתן לבצע עסקאות, ייגרם לעסק נזק כספי ולכן יש לבקש אמנת שירות לתוכנה ולחומרה ובדקו מה שעות הפעילות של החברה לגבי השירות. ודאו כמה זמן מגיבים בחברה לקריאת שירות. יש לציין כי קופה רושמת מתקדמת, מתאימה למגוון רחב של בתי עסק כגון: בתי קפה ומסעדות, חנויות בגדים, מרכולים, מכולות, בתי מאפה ועוד. יש לציין כי מי שמנהל בית קפה יהיה זקוק לפונקציות אחרות בקופה הרושמת, מאשר מי שיש לו חנות ביגוד. ישנן חברות אשר מקפידות בהתאמה מדויקת של הקופה הרושמת לבית העסק.

יש לציין כי קופה רושמת ממוחשבת, מסייעת לכם למזער טעויות אשר עשויות להופיע בכל פעילות של מכירה או רכישה, כשאר קיים מעקב מדויק ותיק3ון טעויות אוטומטי. בקופות חכמות אלה, ישנן שאלות וברירות מחדל, כך שהמערכת יכולה להציע אותן בזמן ביצוע העסקאות, מה שיגרום לחיסכון ניכר לזמן רב ולייעול תקין של פעולות צוות העובדים בבי העסק.

חברת לינט מציעה לך פתרון מהיר, יעיל ומקצועי לנהל את העסק שלך מקצה לקצה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh