איך לעבור דירה עם חיית מחמד

איך לעבור דירה עם חיית מחמד

מעבר לדירה חדשה עם חיית המחמד יכול להיות לא פשוט. חברת הובלות מקצועית כמו שניר הובלות תטפל בצורה בטוחה בחפציו של חיית המחמד שלכם, אך אתם תהיו אחראיים להעביר את התינוקות הפרוותיים שלכם לביתם החדש. להלן מספר טיפים למעבר דירה עם חיית מחמד:

הכינו "מזוודה" בשביל חיית המחמד שלכם

תלוי באם אתם מתכננים מעבר לאזור אחר בשכונה או מעבר לאזור מרוחק, תצטרכו לארוז ערכה לשהייה שתסייע לחיית המחמד שלכם למשך מספר ימים. על הערכה הזו לכלול את כל הדברים החיוניים עבורם; אוכל, תרופות, קערה למים או לאוכל וכמובן הצעצועים האהובים שלהם. מעבר דירה הוא דבר מלחיץ, במיוחד עבור חיית המחמד שלנו ולכן אריזה של כל דבר אשר יכול להרגיע ולהעסיק אותם יטיב עם כולם בזמן המעבר.

צרו קשר עם הווטרינר המטפל ועדכנו את התג של חיית המחמד

לפני שאתם מזמינים הובלת דירה עם חיות מחמד בתל אביב, תצטרכו ליצור קשר עם הווטרינר המטפל להעברת התיק הרפואי של חיית המחמד לווטרינר החדש. מומלץ לעשות זאת לפני שאתם עוברים כך שלווטרינר המטפל החדש יהיה את כל המידע הנחוץ לפני הביקור הראשון שלכם עם חיית המחמד.

תרצו גם כן לעדכן את התג של חיית המחמד עם כתובתם החדשה. תוכלו בקלות להשיג תג חדש לכלב או קולר חדש לחתול בחנות החיות המקומית שלכם.

וודאו כי ביתכם החדש בטיחותי עבור חיית המחמד שלכם

באופן כללי, כאשר אתם הופכים את הבית החדש שלכם לבטיחותי, עליכם לבדוק את אותם הדברים שהייתם בודקים אם יש לכם ילד קטן בבית. להלן מספר דברים בסיסיים שעליכם לבדוק לפני שאתם מעבירים את חיית המחמד שלכם לביתה החדש:

  • וודאו כי אין שקעים או כבלי חשמל חשופים.
  • חסמו כל חור או פינה שהם עלולים להזדחל לתוכם ולהיתקע.
  • וודאו כי בחצר שלכם אין שום צמחים או צמחייה שעשויים להיות רעילים.
  • וודאו כי חיית המחמד שלכם אינה יכול לברוח דרך חלון או פתח.

בדיקת הדברים הללו תעניק לכם ולחיית המחמד שלכם שקט ושלווה בזמן שאתם עוברים לביתכם החדש.

יום המעבר

יום המעבר כרוך בהמון לחץ והמולה העשויים לגרום לחיית המחמד שלכם אי נוחות. זה יכול להיות רעיון טוב לארגן שחיית המחמד שלכם תשהה בבית של חבר או באכסניה ליום או שניים בזמן המעבר. חוץ מזה, אתם יכולים להשאיר אותם בחדר שקט ומוכר בזמן שהמובילים עובדים. המטרה היא לשמור את חיית המחמד שלכם רגועה ושמחה בזמן המעבר.

תנו זמן לחיית המחמד שלכם "להשתקע"

משפחתכם תזדקק לזמן כדי להשתקע בביתם החדש וכך גם חיית המחמד שלכם. הרשו להם להסתובב בכל החדרים והחצר כך שיוכלו להכיר את המקום החדש. אל תדאגו אם לוקח להם מספר ימים להרגיש בנוח בביתם החדש. זוהי התנהגות נורמלית גם לחיית המחמד וגם לבני אדם כאשר הם עוברים דירה.

אם אתם זקוקים לעזרה בתכנון הובלת דירה הבא שלכם לאזור אחר בשכונה או לאזור מרוחק, צרו קשר עם שניר הובלות היום לקבלת הצעת מחיר ללא עלות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh