אימון אחרון לעונה

אימון אחרון לעונה

קבוצת מאמאנט זהב סיימה עונה שנייה.

16 גברים ונשים, המתאמנים בכדורשת בקבוצת המאמאנט זהב, סיימו בשבוע שעבר עונת פעילות נוספת.

בימים אלה נפתחת ההרשמה לאזרחים ואזרחיות ותיקים, המעוניינים להצטרף לקבוצה.

עונת פעילות נוספת הסתיימה ביום חמישי האחרון (25.7) בקבוצת מאמאנט זהב, המונה 16 גברים ונשים תושבי העיר רחובות.

הקבוצה מורכבת מנשים וגברים בני 60 פלוס, המתאמנים אחת לשבוע בכדורשת, ביוזמה משותפת של עיריית רחובות ומאמאנט ישראל, ומקיימים משחקי ידידות עם קבוצות נוספות.

ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "הקמת הקבוצה לוותה בקשיים ובחששות שלא נצליח – גם בגלל השילוב של הגיל השלישי עם הליגה צעירה ובגלל העובדה שזו קבוצה מעורבת גברים נשים בליגת נשים. לשמחתי הקבוצה הצליחה מעל ומעבר למצופה ומסיימת כבר עונה שנייה. כל זה לא היה קורה ללא הסיוע הפעיל והצמוד של סיגל לוי – יו"ר הליגה והרוח החיה שעמדה מאחורי הקמת הקבוצה ואלכס בר מכר רכז הליגה. בשבוע שעבר הגעתי לראות אימון של הקבוצה והתרשמתי מהאנרגיות, מהאווירה ומההשקעה של כל הצעירים והצעירות ברוחם. אני מזמינה את בני ה-60+ שכוחם עדיין במותנם ומעוניינים בפעילות גופנית באווירה נעימה להצטרף לקבוצה – הנאה מובטחת".

מירה וינר, קפטן הקבוצה: "באימונים ובמשחקי הידידות אנו  נהנים  מהדינמיקה בקבוצה, מהספורט, מהכרויות חדשות ומזה שאנו עושים עבור עצמנו פעם בשבוע במשך שעה וחצי פעילות שטובה לגוף ולנשמה. אנחנו רוצים להודות מקרב לב לגב' סיגל לוי, יו"ר הליגה ברחובות, לאלכס בר מכר רכז הליגה ולחברת מועצת העיר ד"ר רוני באום, שמקדמת את הגיל השלישי ברחובות. נשמח אם יצטרפו אלינו גברים ונשים נוספים בני 60+".

קבוצת מאמאנט זהב מצטרפת לקבוצות נוספות של מאמאנט רחובות, בהן משחקות מאות נשים ב- 17 קבוצות בליגה הצעירה.

אזרחים ואזרחיות ותיקים המעוניינים להצטרף לקבוצה, מוזמנים לפנות למירה וינר. טל: 0526270707.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh