אימון אישי לחיים

אימון אישי לחיים

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמת עלייה בפנייה למאמנים בשביל לקבל אימון אישי לחיים. בתהליך של אימון אישי, עובר המתאמן סדרה של מפגשים בהם הוא מקבל תרגילים, משימות וגם שיחות פוקחות עיניים על מנת לעזור לו ולהבטיח את הגעתו ליעדים שהציב לעצמו אך לא רק זאת, בתהליך של אימון אישי יכול אדם גם להגיע למסקנות בדבר מהם היעדים בהם הוא מעוניין. מכך יוצא שאימון אישי הינו תהליך החיוני לאנשים רבים שיכול לעזור ולעודד אותם להשיג את החיים מלאי הסיפוק וההצלחות אותם הם מבקשים לעצמם אך כיצד בדיוק תהליך האימון מצליח להשיג זאת?

האימון מתחיל בתהליך של בירור

אימון אישי לחיים, מיועד להעניק לאדם את הכלים להם הוא זקוק על מנת להגשים את עצמו ולהשיג את היעדים שלו בין אם אלו יעדים אישיים או מקצועיים. תהליך האימון, מתחיל בתהליך של בירור בין המאמן למתאמן בו הם מבררים מהם היעדים של האדם, כיצד המתאמן יוכל לדעת בוודאות כי השיג את היעדים (לעיתים היעדים אינם קונקרטיים כמו להתעורר כל בוקר מהצלצול הראשון של השעון המעורר אלא 'להרגיש יותר טוב' וכו') והבנת הקשיים והאתגרים שמונעים מהמתאמן להשיג את המטרות הללו כבר היום.

תרגול וכבישת יעדים

בהמשך האימון, פעמים רבות יקבל המתאמן תרגילים ומשימות להשלמה בין הפגישות כאשר אלו מיועדות לעזור לו להגיע ליעדים הגדולים שלו בהצלחה. לעיתים מדובר במשימות קטנות ביותר רק על מנת שהמתאמן יטעם את טעמה של ההצלחה ולעיתים מדובר בתרגילים קבועים המיועדים להנחלת הרגלים חדשים. מכאן גם יוצא שמו של התהליך, "אימון אישי לחיים" מפני שהכלים שהמתאמן רוכש בסדרת המפגשים מיועדים ללוות אותו להמשך חייו בכך שהוא יחזיק בהרגלים בריאים ומועילים ויצליח להתגבר על הקשיים בצורה מתמשכת עד לכדי העלמתם.

איך בוחרים מאמן אישי?

במידה ואתם מעוניינים באימון אישי לחיים, חשוב שתבחרו במאמן שמחזיק בכל הידע והניסיון הדרושים על מנת להעביר את המתאמנים תהליכים של שינוי. בנוסף, אלמנט חשוב מאוד בתהליכי אימון אישי הינו החיבור בין המתאמן למאמן. אבי לוי הינו מאמן אישי ידוע היושב בבאר יעקב שישמח לקיים עמכם שיחת היכרות.

לפרטים חייגו למספר – 052-8555431

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh