אירוע שיתוף ציבור והוקרה לפעילי הציבור והמתנדבים

אירוע שיתוף ציבור והוקרה לפעילי הציבור והמתנדבים

עיריית רחובות תקיים אירוע שיתוף ציבור והוקרה לפעילי הציבור והמתנדבים ברחובות 

האירוע יתקיים ביוזמתם של ראש העיר, רחמים מלול וחבר המועצה ומחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח, במטרה להוקיר את הפעילות הנעשית בשכונות ולדון יחד עם המנהיגות העירונית אודות הצרכים שלהם בכלל התחומים, ציפיותיהם, תחושותיהם ורצונותיהם במטרה ללמוד מהם ולנסות לענות על צרכים אלה

במוצאי השבת (14.10.17) בשעה 20:00, יתקיים בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני אירוע שיתוף ציבור והוקרה לכלל פעילי הציבור, יושבי ראש ועדים, הנהגות ההורים והמתנדבים מכלל שכונות העיר. האירוע יתקיים ביוזמתם של ראש העיר, רחמים מלול וחבר המועצה ומחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח, במטרה להוקיר את הפעילות הנעשית בשכונות ולדון יחד עם המנהיגות העירונית אודות הצרכים שלהם בכלל התחומים, ציפיותיהם, תחושותיהם ורצונותיהם במטרה ללמוד מהם ולנסות לענות על צרכים אלה.

לקראת האירוע התכנסו מספר קבוצות מיקוד שבהן לוקחים חלק פעילים ציבור מכל השכונות וממגוון תחומים, במטרה לבחון מהם הנושאים החשובים ביותר עבורם. הנושאים שיעלו במסגרת קבוצות המיקוד יידונו במהלך הערב במסגרת דיון דיגיטלי, שיכלול הצבעה על שאלות וסוגיות שונות באמצעות שלטים אלקטרוניים ושיתוף ציבור. לאחר הדיון המשותף תתקיים הענקת תעודות הוקרה למתנדבים מובילים והערב יסתיים בהופעה של האמן והסטנדאפיסט, אלי יצפאן.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו רואים בפעילי הציבור ובמתנדבים משאב חשוב מאד לעיר רחובות ולחברה בכלל. הם אלה שעושים עבודתם, יומם וליל, מבלי לבקש על כך תמורה. לכן, החלטנו לקיים אירוע שיתוף ציבור ייחודי שבמהלכו יתקיים גם טקס הוקרה, בכדי להראות את הערכתנו לפעילות הענפה שלהם".

יוזם האירוע, חבר המועצה ומחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח: "מהרגע בו נכנסתי לתפקידי קיימתי ממפגשים רבים עם הפעילים והמתנדבים בשכונות העיר. במהלך המפגשים עמם, התרשמתי שנעשית פעילות ענפה ומבורכת בכל התחומים. אנו רוצים להזמין את כל מי שידו בפעילות כדי לומר תודה גדולה, אנו קוראים לכולם, להירשם לאירוע ולקחת חלק בהליך שיתוף ציבור ייחודי שמטרתו לחזק את הקשר עם העירייה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על הגיבוי ושיתוף הפעולה".

אגף השכונות קורא לפעילים ומתנדבים מכל רחבי העיר שמעוניינים לקחת חלק באירוע להירשם ולהבטיח את מקומם. כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש בעלות סמלית של 10 ₪ באגף השכונות, דרך ועדי השכונות והארגונים השונים ודרך היכל התרבות. כל ההכנסות  יוקדשו כתרומה ל'בית החם' ברחובות. מספר המקומות מוגבל וכל הקודם זוכה.

פניות לאגף השכונות ניתן להעביר למייל  : Pniot.rehovot@gmail.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh