איתור נזילות: אילו סימנים אמורים להדליק לכם נורה אדומה?

איתור נזילות: אילו סימנים אמורים להדליק לכם נורה אדומה?

לפני שאתם קוראים לאינסטלטור על מנת שיבצע עבורכם איתור נזילות – יש לכם אחריות. יש לא מעט נורות אדומות שאמורות להעיד על כך שככל הנראה מסתתרת לה נזילה מאחורי הקיר. מוטב כי תשימו לב לכל הנורות האדומות הללו על מנת לתפוס את הנזילה בזמן. אם לא תשימו לב לכל הנורות האדומות, יכול להיות שהנזילה כבר תעשה לא מעט נזק. לא חבל שתצטרכו להתמודד עם נזילה שעשה לא מעט בלגן?

סימני רטיבות הם סימן לנזילה

אם יוצא לכם להבחין בסימני רטיבות על אחד הקירות, ככל הנראה שתצטרכו לבצע איתור נזילות. סימני רטיבות הם הסימן הכי בולט לכך שככל הנראה יש נזילה. אך לא מעט אנשים משום מה נוטים לחשוב כי סימני רטיבות לא אמורים להביא איתם לדאגה. כל פעם שאתם מבחינים בסימני רטיבות, מוטב שתזמינו אינסטלטור כדי להסיר את כל החששות.

חשבון מים גבוה

יוצא לכם להסתכל מידיי פעם על חשבון המים שאותו אתם מקבלים לבית? רוב הזמן חשבון המים נשאר אותו הדבר מכיוון שצריכת המים נותרת בעינה. לרוב אין סיבה לכך שצריכת המים תגדל בצורה משמעותית, אלא אם כן אתם מודעים לכך. אך במקרה שבו חשבון המים מזנק ללא סיבה הגיונית, יש סיכוי גבוה שישנה נזילה. גם במקרה כזה כדאי מאוד להזמין אינסטלטור שיבצע איתור נזילות עם ציוד מתקדם.

ריח של עובש

אתם פתאום מריחים ריח של עובש בתוך הבית? האינסטינקט הראשוני שלכם יהיה להתחיל לקרצף את הבית. אך לא תמיד הריח יעלם, במקרה שבו הריח לא נעלם – יהיה עליכם לבחון את המצב לעומק. לעיתים ריח של עובש מגיע מנזילה ישנה שכבר מתחילה לתת את אותותיה. גם במקרה כזה אתם תצטרכו לבצע איתור נזילות מים בעזרתו של אינסטלטור. מצד אחד תוכלו לדעת כי הריח מגיע מכיוונה של נזילה ומצד שני תוכלו לדעת כי זוהי לא הסיבה.

הסתכלו על שעון המים

יש עוד פעולות שתוכלו לבצע על מנת לבצע איתור נזילות מים באופן עצמאי. מידיי פעם תוכלו לגשת לשעון המים על מנת לבחון האם הוא זז כאשר כל הברזים בבית סגורים. אם השעון של המים זז כאשר כל הברזים בבית סגורים – זה לא תקין. גם סיטואציה כזאת ככל הנראה מעידה כי ישנה נזילה שצריך למצוא אותה. לאחר שתמצאו את הנזילה, תוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh