"אלו הם בניי"

"אלו הם בניי"

אהובה סקעת, אמו של הזמר הראל סקעת ואחיו, דניאל, מגיעה לרחובות להרצאה מרתקת להורים.

יום רביעי 8.7, בשעה 22:00-20:30, אודיטוריום קריית החינוך למדעים, ההרצאה בתשלום סמלי

בית הספר העירוני להורים של החברה העירונית רחובות, פועל על מנת להביא להורי העיר הרצאות וסדנאות בנושאים שונים, המהווים אתגרים בהורות, תוך רצון לסייע להם בקבלת כלים להורות מייטיבה ובכך לסייע לילדים להתפתח למבוגרים טובים יותר בבוא העת.

ביום רביעי, 8.7, בשעה 22:00-20:30, תתקיים ההרצאה "אלו הם בניי" בהנחיית אהובה סקעת, אימם של הזמר הראל סקעת ואחיו, דניאל. במסגרת ההרצאה תדבר אהובה על היציאה מהארון של שני בניה. אהובה תשתף בתהליך שעברה המשפחה בעקבות יציאתם מהארון של שני הבנים הראל ודניאל. החששות מתגובות המשפחה, ההתמודדות עם הסביבה והקבלה, מתוך אהבת הילדים ללא גבולות. מפגש מלא עוצמות, הומור ותובנות, שיאפשר להורים המתמודדים עם מצב דומה, להזדהות, לשאול שאלות ולקבל השראה.

לדברי אורית שרגאי, חברת מועצה, מחזיקת תיק הורים ומי שיזמה את ההרצאה: "אנו פועלים על מנת להביא להורי העיר תכנים שונים שיסייעו להם להתמודד עם אתגרי החינוך בעידן המודרני. מלבד טיפים מעשיים במסגרת סדנאות שונות, גם דרך סיפורים של הורים שצלחו התמודדות כזו או אחרת, מלמדת אותנו רבות ויכולה להוות עבורנו השראה רבה להתמודדות עם המקרה האישי שלנו".

ההרצאה תתקיים באודיטוריום קריית החינוך למדעים, דרך ירושלים 32 רחובות, לפי הנחיות התו הסגול ובהנחיות משרד הבריאות, מספר המקומות מוגבל. מחיר כרטיס: 25 ₪. פרטים והרשמה באתר החברה העירונית. https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=8222

בית הספר העירוני להורים 08-9459397, שלוחה 7

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh