אמש: ערב הצדעה מרגש למצטייני החינוך ברחובות

אמש: ערב הצדעה מרגש למצטייני החינוך ברחובות

24 מצטיינים במערכת החינוך העירונית קיבלו אמש אות הוקרה מיוחד על פועלם.

רחמים מלול, ראש העיר למצטיינים: "אתם מעוררי השראה. אתם מובילים אחריכם את הדור הצעיר". סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלה הם אנשיה". יו"ר וועד העובדים, רמי מדהלה: "הערכים והכלים שהם ירכשו מכם- ילוו אותם לכל החיים".

אמש נערך ערב מרגש למצטייני החינוך ברחובות. 24 מנהלים, מורים, אנשי צוות ומתנדבים זכו בפרס הצטיינות על פועלם למען החינוך בעיר רחובות. הרשימה המלאה ותקציר מידע על כל אחד מהם – מצורפים להודעה זו. תמונות בפייסבוק של עיריית רחובות.

הערב נערך אמש בהיכל התרבות – בית העם, והאולם היה מלא מפה לפה בבני משפחה ובקולגות שבאו לעודד את המצטיינים ולהביע את הערכתם.

במהלך הערב נשאו דברים ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, יו"ר וועד העובדים רמי מדהלה, נציגת משרד החינוך, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אורית שרגאי, ונציג המצטיינים, מנהל בית הספר מעלות משולם מאיר אמויאל.

מלבד המכובדים הנ"ל בערב נכחו חברי מועצה כמו עודד עמרם, אביב איטח (שאמו הייתה בין המצטיינות) אבי קינד, מפקחות ממשרד החינוך, ונשות ואנשי חינוך רבים מרחובות.

כולם הסכימו על דבר אחד: בעיריית רחובות החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות.

ראש העיר, רחמים מלול בישר על גידול בתקציב החינוך לשנת 2018 בהיקף של עשרות מיליוני שקלים "בשנה הבאה יהיו יותר גנים, יותר כיתות ויותר מורים במערכת. כל זה מחייב אותנו לתמוך ולחזק את מערכת החינוך שמוציאה פרי הילולים כזה מתחת ידיה.

אתם המצטיינים והמצטיינות – אתם מובילים אחריכם את הדור הצעיר. הילדים רואים את ההתנהלות שלכם, אתם מעוררי השראה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלה הם אנשיה. אני מצדיע לכם. מערכת החינוך ברחובות היא מצטיינת בכל תחום – גם פורמלי וגם בלתי פורמלי. ראש העיר, תודה שאתה תמיד אומר כן לכל מה שקשור במערכת החינוך".

יו"ר וועד העובדים, רמי מדהלה: "אין ספק שאתם מגדלים לנו דור נפלא. דור שהקדמה והטכנולוגיה הם חלק ממנו, אך הערכים והכלים שהם ירכשו מכם- ילוו אותם לכל החיים. מורה טוב הוא מורה לחיים".

אורית שרגאי יו"ר וועד ההורים העירוני: "מאיתנו ההורים חשוב לי לומר לכם מכל הלב תודה רבה. לא מובנת מאליה הסבלנות והשקעה בילדנו. לכם כבוד ראש רחמים מלול , זהר וכל השותפים לעשייה החינוכית. תודה לכם על שיתוף הפעולה איתנו והצבת החינוך בראש סדר העדיפויות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh