אנשי השנה בחיי הלילה של רחובות

אנשי השנה בחיי הלילה של רחובות

הם כל השנה נמצאים בעשייה, בחיי הלילה, בספורט, במסעדנות וכמובן… בתרומה לקהילה. הם פועלים כאן ברחובות ובזכותם החיים שלנו נראים אחרת, החלטנו לחלוק כבוד ולהעמיד את האנשים היקרים האלה לשיפוטכם, מי הכי השפיע? מי הכי תרם? מי הכי השקיע ומי ראוי לתואר ״איש השנה של רחובות״ בקטגוריה הייעודית.

אז איך זה עובד:

ההצבעות חתבצעו דרך דף הפייסבוק שלנו, לכל קטגוריה יפתח אלבום ובו חמשת המועמדים שלנו, תנו לייק למועמד שלכם, או ליותר מאחד בסופו של התהליך, המועמד עם מספר הלייקים הגדול ביותר יזכה בתואר איש השנה.

חמשת המועמדים יעלו לפייסבוק באותו רגע והתחרות תינעל ב-2 באוקטובר בשעה 22:00

הלייקים יספרו בשעת הסיום וזו תהיה התוצאה הסופית, לייקים שינתנו אחרי לא ייספרו ולא ייחשבו.

ליד כל מועמד יצורף קישור, לחיצה על הקישור תפתח את הקטגוריה ובה תוכלו לקרוא לעומק על פועלם של המועמדים.

אנו כמובן מאחלים הצלחה לכל המועמדים.

קבלו אותם, אנשי השנה בקטגוריית חיי הלילה:

דודי אדניה – הרצל בר קפה

dudi

הבעלים המיתולוגי של הרצל בר קפה ( והפלורה בר ז"ל) שקיים כבר קרוב ל- 20 שנה והפך למוסד בילוי רחובותי. מאות בליינים וסועדים שפוקדים אותו מידי יום, משעות הבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה מעידים על הצלחה מרשימה שמהווה תעודת כבוד לדודי אדניה והצוות ששומר על הגחלת ויחד עם זאת תמיד מרענן ומחדש את המקום והתפריט. השמועות מספרות, על מועדון הופעות חדש שאדניה עומד לפתוח בקרוב וכל העיר כמובן מצפה להפתעות מרעישות.

אשר מיארה – הברזיה

אשר מיארה

אחד מאנשי הלילה הצבעוניים ביותר שהכירה העיר רחובות.  בעלים של הברזיה שחגגה זה עתה 6 שנים של הצלחה מסחררת. בר שמח וסטודנטיאלי שקנה לו לקוחות נאמנים מכל העיר והאזור ושומר על איכות וקהל בוגר במשך שנים ארוכות. אשר מיארה שותף בברים נוספים כמו הלה מורס, הדלפק וגם במסעדת פסטה בסטה. עושה רושם שלצד איש חביב וצבעוני הוא גם מצטיין בניהול נכון וחדשנות שדרושה כדי להצליח בחיי הלילה.

גלעד כץ – מפיק אירועים

גלעד כץ

איש חי לילה שאין בליין בעיר שלא מכיר. ניהל והפיק במשך השנים מקומות וליינים כמעט בכל מקום אפשרי ותמיד משאיר חותם עם הפקות מושקעות ברמה הגבוהה ביותר. השנה גלעד הספיק להיות שותף לליינים מובילים בסימפל, בדבלין, במוזיאון ולהפיק נשפים פרטיים ואירועי חברה מרשימים. בין לבין כמובן שהוא הספיק לקפוץ לביקורים ספונטניים בתאילנד ולהשאיר את חבריו פעורי פה עם סיפורים מהבילויים שלו ברחבי העולם.

עמרי רווח – בר התחנה

omri revah

אחד מאנשי הלילה הכי יצירתיים ולבביים בעיר רחובות. רק בן 30 וכבר חגג השנה 5 שנים לבר התחנה שבבעלותו. בר התחנה נותר אחד מהברים היחידים שעדיין מלאים בקהל כל השבוע ואם אומרים שקשה לבר לשרוד אחרי שלוש שנים עמרי רווח הוכיח שאפשר לעשות ניסים ולהמשיך לחיות ולבעוט גם אחרי חמש שנים.  בנוסף עומרי היה שותף בכיר בפסטיבל אופוריה שמשך אליו אלפי אנשים עם מסיבות חג בלתי נשכחות.

תומר כהן – CASA MORA

tomer cohen

שועל לילה וותיק שהפתיע השנה עם מתחם קיץ מדהים שלא נראה כמותו בעיר CASA MORA . מתחם השאיר הרבה פיות פעורים ומושך אליו מידי סוף שבוע אלפי בליינים שנהנים ממקום נדיר תחת כיפת השמיים שלא מבייש שום מועדון תל אביבי או אירופאי מבחינת הסטנדרטים שלו. בנוסף מחזיק תומר את מועדון הספרייה הוותיק והמרשים שבוודאי מחכה לנו עם הפקות חורף שיחממו לקהל את הגוף והנפש.

לתחילת הצבעה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh