אנשי השנה בקטגוריית: תרומה לקהילה

אנשי השנה בקטגוריית: תרומה לקהילה

הם כל השנה נמצאים בעשייה, בחיי הלילה, בספורט, במסעדנות וכמובן… בתרומה לקהילה. הם פועלים כאן ברחובות ובזכותם החיים שלנו נראים אחרת, החלטנו לחלוק כבוד ולהעמיד את האנשים היקרים האלה לשיפוטכם, מי הכי השפיע? מי הכי תרם? מי הכי השקיע ומי ראוי לתואר ״איש השנה של רחובות״ בקטגוריה הייעודית.

אז איך זה עובד:

ההצבעות חתבצעו דרך דף הפייסבוק שלנו, לכל קטגוריה יפתח אלבום ובו חמשת המועמדים שלנו, תנו לייק למועמד שלכם, או ליותר מאחד בסופו של התהליך, המועמד עם מספר הלייקים הגדול ביותר יזכה בתואר איש השנה.

חמשת המועמדים יעלו לפייסבוק באותו רגע והתחרות תינעל ב-2 באוקטובר בשעה 22:00

הלייקים יספרו בשעת הסיום וזו תהיה התוצאה הסופית, לייקים שינתנו אחרי לא ייספרו ולא ייחשבו.

ליד כל מועמד יצורף קישור, לחיצה על הקישור תפתח את הקטגוריה ובה תוכלו לקרוא לעומק על פועלם של המועמדים.

אנו כמובן מאחלים הצלחה לכל המועמדים.

קבלו אותם, אנשי השנה בקטגוריית תרומה לקהילה:

דוד שמואל – עמותת "לשבוע מטובך"

דודי שמואל

העמותה של חסיד קרעטשניף ברחובות פעילה למען כלל הקהילה באופן מעורר הערכה. דוד שמואל וחבריו מחלקים מידי יום בבית החולים קפלן למעלה ממאה כריכים למשפחות וחולים. בנוסף הם מחלקים ממתקים לילדים בבתי החולים, מסיעים חולים ובמבצעים מיוחדים חילקו גם לחיילי צה"ל העומדים על משמר ארצנו. דו קיום בין הקהילה החרדית לבין הקהילה החילונית במיטבו.

עו"ד סנדי קולב – "עמותת הטוב והמיטיב"

סנדי קולב

העמותה בראשות עו"ד סנדי קולב עושה מעשה חסד מדהים. מידי שנה היא מעבדת כ- 1,000 דונם של שדות חקלאיים ואת כל הגידולים תורמת לכ- 80 עמותות שונות שמחלקות את הירקות והפירות לנזקקים. המיזם עולה בשנה בין 7-10 מיליון ₪ כשהמימון מגיע מכיסו של עו"ד סנדי קולב. בעמותה מועסקים עשרות תושבי רחובות יוצאי אתיופיה וביניהם גם בעלי מוגבלויות. בעיבוד השדות משתתפים קבוצות של מתנדבים ממגזרים שונים.  ללא ספק מדובר בפרויקט מקורי ומדהים למען הקהילה.

עו"ד יונית פינשטיין – יו״ר ״מעגל נשים״ רחובות נס-ציונה

יונית

במסגרת מעגל נשים של רחובות ונס ציונה פעלו פינשטיין וחברותיה כדי לחגוג בר או בת מצווה לנערים ונערות ממשפחות קשות יום. בנוסף הן דאגו לתיקי בית ספר עבור תלמידים שעלו לכיתה א', למחשבים לנערות בבית החם ועוד. מעגל נשים רחובות נס ציונה מורכב מנשים ממגזרים ועיסוקים שונים שעושות הכל כדי לתרום למען הקהילה בתחומים שונים ומגוונים.

תמי פלדמן כהנוב – "מרכז עמך" למען ניצולי השואה

ספורט

פלדמן כהנוב מנהלת את "מרכז עמך" ובמסגרת תפקידה ניצולי השואה זוכים להרצאות, לשיעורי יוגה, טיולים ריקודים ובעיקר לבית חם. המועדון מאפשר לאנשים היקרים האלה לבלות את זמנם בחברה נעימה ותומכת. בעמך, יש לא מעט מתנדבות שעושות עבודת קודש.  מספיק להגיע לטקסים לקראת החגים, כדי לראות שהמקום צר מלהכיל את ניצולי השואה הנרגשים . בטקסים מתייצבים בני נוער, חיילים וחיילות עם דמעות בעיניים שממחישים את חשיבותו והצלחתו של מרכז עמך.

לתחילת הצבעה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh