אנשי השנה של רחובות לשנת תשע״ו הם/ן:

אנשי השנה של רחובות לשנת תשע״ו הם/ן:

בשעה טובה יש לנו זוכים רשמיים, אתם בחרתם והצבעתם במשך קצת יותר משבועיים ובסופו של יום, ערב ראש השנה נבחרו 4 הזוכים ב-4 קטגוריות שונות: ספורט, חיי לילה, תרומה לקהילה ומסעדנות. יותר מכל אנו מודים למועמדים שזכו ולאלו שלא על העשייה הענפה במגוון התחומים, עשייה ראויה לכל הדעות שהיא תעודת כבוד לעיר רחובות.

פורטל ״רחובות פור יו״ מודה לכל המצביעים וכמובן למועמדים על ההשתתפות במיזם הראשון שלנו בעיר רחובות. אנו כבר מבשלים את המיזם הבא בו יוכלו לקחת חלק תושבי רחובות ואם אפשר לתת רמז קטן אז מדובר שתדעו שמדובר במשהו חממממממוד.

אז הנה הם לפניכם, ארבעת הזוכים בארבעת הקטגוריות של ״אנשי השנה תשע״ו״

שנה טובה לכל תושבי רחובות ושוב תודה.

איש השנה בספורט: גור פורת

גור פורת

הכדורסלן הוותיק שכבר ראה הכל בכדורסל הישראלי היה עמוד התווך בעונה הנהדרת של המועדון שבסיומה עלתה לליגת הלאומית. שלשות, מלחמה על כל כדור ומנהיגות. השנה ימשיך פורת עונה נוספת בקבוצה ואנו מצפים שימשיך לתרום מניסיונו לעולה בחדשה לליגה הלאומית.

איש השנה במסעדנות: עומר עוקשי

עומרי עוקשי

כבר מיום הקמתה מוכיחים עוקשי ושותפיו אלון גרפית ואבי מנשה שאפשר להתחרות ברשתות המבורגרים גדולות כמו בלאק עם הקפדה על איכות מזון ברמה הגבוהה ביותר וצוות מקומי, מוכר ומנצח. בהמשך, גם פתיחת סניף של BBB או וולפנייטס לא איימו על המבורג שרכשה לה במשך השנים קהל נאמן לקציצה הייחודית שלה, לתפריט הלייט נייט בשעות הקטנות ולצוות הוותיק ששמו הולך לפניו בכל העיר. המבורג כאן כדי להישאר ואנחנו מאחלים לסועדים בערים נוספות שהם יתרחבו ויגיעו גם אליהם.

אשת השנה בתרומה לקהילה – עו"ד יונית פינשטיין

יונית

במסגרת מעגל נשים של רחובות ונס ציונה פעלו פינשטיין וחברותיה כדי לחגוג בר או בת מצווה לנערים ונערות ממשפחות קשות יום. בנוסף הן דאגו לתיקי בית ספר עבור תלמידים שעלו לכיתה א', למחשבים לנערות בבית החם ועוד. מעגל נשים רחובות נס ציונה מורכב מנשים ממגזרים ועיסוקים שונים שעושות הכל כדי לתרום למען הקהילה בתחומים שונים ומגוונים.

איש השנה בחיי הלילה – תומר כהן

tomer cohen

שועל לילה וותיק שהפתיע השנה עם מתחם קיץ מדהים שלא נראה כמותו בעיר CASA MORA . מתחם השאיר הרבה פיות פעורים ומושך אליו מידי סוף שבוע אלפי בליינים שנהנים ממקום נדיר תחת כיפת השמיים שלא מבייש שום מועדון תל אביבי או אירופאי מבחינת הסטנדרטים שלו. בנוסף מחזיק תומר את מועדון הספרייה הוותיק והמרשים שבוודאי מחכה לנו עם הפקות חורף שיחממו לקהל את הגוף והנפש.

שנה טובה ולהתראות בשנה הבאה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh