אף פעם לא מאוחר!

אף פעם לא מאוחר!

קורס נוסף של השלמת השכלה הסתיים בהצלחה במכללה העירונית בין בוגרי הקורס, שרה בזאר בת ה-61 שרצתה לשמש דוגמה לנכדותיה.

השכלה תיכונית הינה דרישת סף מינימלית למרבית הקורסים המקצועיים ולקבלה במרבית מקומות העבודה בשירות הציבורי ולכן סיום הקורס בהצלחה פותח לבוגריו אפשרויות תעסוקה נוספות. השבוע, מחזור נוסף של קורס השלמת השכלה ל-12 שנות לימוד במכללה של החברה העירונית רחובות הסתיים בהצלחה, במימון ושיתוף פעולה עם משרד החינוך האגף לחינוך מבוגרים.

בין בוגרי הקורס, גם שרה בזאר בת ה-61 תושבת רחובות, סיימה בהצלחה, לדבריה: "פרשתי מלימודים בזמנו בגלל מצב כלכלי בבית ולא הספקתי להשלים את 12 שנות הלימוד ובמהלך השנים שמתי את זה. במהלך השנים, הילדים היו באים לבקש עזרה בשיעורי בית ולא ידעתי כיצד לסייע להם וקצת מתביישת בזה, עדיין חשבתי שזה לא הזמן ואז הגיעו הנכדים ששאלו אותי למה סיימת ללמוד? באחת השיחות עם נכדתי בת ה-13, אמרתי לה כמה לימודים זה חשוב והיא שאלה אותי, אז למה את לא סיימת?, זה עשה לי צביטה בלב ואמרתי לה שאף פעם לא מאוחר ורציתי להוכיח לה ולי שאכן זה כך. בנוסף, רציתי להתקדם בעבודה אך הם אמרו לי שזה מותנה בסיום לימודי התיכון, מה שנתן לי עוד דחיפה לעבר הקורס. זה המסר שלי אל הנכדים שלי ולכולם – לימודים זה חשוב. אם אני בגיל שלי הצלחתי, אז גם צעירים. אני חייבת כמובן לציין את כל הצוות של המכללה שהאמין בי, סייע לי ובייחוד לאילנה המנהלת שברגע של משבר בתקופת המבחנים, תמכה ועזרה וכמובן תודה למשפחתי היקרה שתמכה בי".

לדבר אודי קדם מנהל מחלקת תרבות, ידע והשכלה ומנהל המכללה העירונית: "מקבלי התעודה הצליחו להשלים מעגל והוכיחו לעצמם ולבני משפחותיהם שניתן להגיע להישגים אקדמאיים גם בגיל מאוחר. התעודה מקנה גם הצלחה אישית מעוררת כבוד למשתתף שלאחר עבודתו התמיד בלימודים ומבחנים לא קלים. גם משרד החינוך המאפשר למבוגרים להשלים 12 שנות לימוד בחינם מקנה לבוגרים הזדמנות חד פעמית להצלחה נוספת. ההצלחה הגיעה הרבה בזכות סגל מורים מקצועי וחם של המכללה העירונית בהובלת גברת אילנה שאול".

לפרטים אודות קורסים נוספים של המכללה העירונית רחובות: https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=2245

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh