אפשר להזמין אתכם ל"שישי בסלון"?

אפשר להזמין אתכם ל"שישי בסלון"?

ביום שישי השבוע, 22.11, תיפתח סדרת מופעים חדשה בימי שישי, בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני. הסדרה הייחודית משלבת מפגש בין מוזיקה לבין אורחים מרתקים ואקטואליה.

ביום שישי ה- 22.11.19 השבוע, תפתח בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני סדרה חדשה- שישי בסלון. במסגרת הסדרה, "הקול נשאר במשפחה" -ההרכב המצליח של משפחת מנדלדורית ראובני, בעלה יענקל'ה מנדל ושלושת ילדיהם המוסיקאים, יארחו ב"סלון" על בימת ההיכל, מפגש מוסיקלי וחברים אורחים מתחומים מגוונים ואקטואליים.

במפגש הראשון שייערך השבוע הנושא הוא "האמת מאחורי החדשות". משפחת מנדל תארח את משה נוסבאום שיגלה לנו סודות מחדרי החקירות וירתק את האורחים בסיפוריו, ענבל נוסבאום תיתן לנו תרגילים פשוטים לשיפור משמעותי במדדי הבריאות ובאיכות החיים, ד"ר משה לוסקי, מומחה לרפואת עיניים יראה לנו איך לשמור על העיניים שלנו. וחנן יובל הזמר והיוצר הגדול ינעים לנו בשיריו יחד עם ההרכב של משפחת מנדל .

בעידן בו התקשורת מעורבת ושותפה בכל אי אפשר שלא לשאול את השאלות הכי בוערות במדינה: מה הקשר בין תקשורת לשלטון? מי מדליף לתקשורת? למה פותחים תיק כל כך מהר? מי יותר חזק הפרקליטות או המשטרה? מה זה "חיסיון עיתונאי"? ומה באמת מתרחש בחקירות ראש הממשלה?

משה נוסבאום, מבכירי העיתונאים בישראל, יחשוף בפנינו את כל התשובות ויהמר על תוצאות החקירה החמה ביותר שיש היום.

איך שומרים על הגוף בכל גיל? פעילות גופנית סדירה חשובה בכל גיל אך היא פשוט הכרחית בגילאים מסוימים. פעילות מתונה ומותאמת לכל אחד עשויה להפחית את רמות הסוכר ולחץ הדם ולתרום לשיפור משמעותי באיכות החיים. אילו תרגילים כולנו יכולים לעשות? ענבל נוסבאום, מדריכת פילאטיס ומאמנת ספורט תדבר על הנושא.

זוג העיניים שלנו הוא אחד הדברים החשובים ביותר לאיכות החיים – לקרוא, לראות טלוויזיה, להסתכל על המשפחה ובכלל על העולם. איך שומרים על העיניים? מה זה ניתוח קטרקט ומתי צריך לעשות? ולמה אומרים לנו שלאכול גזר זה טוב לעיניים? דר' משה לוסקי, מומחה לרפואת עיניים, ידבר על הנושא.

זוכה פרס אקו"ם למפעל חיים, מבכירי האמנים והמלחינים בישראל, הוציא תחת ידיו כמה מנכסי צאן ברזל של הפסקול הישראלי של חיינו. איך נולד השיר "אני וסימון ומואיז הקטן" ליוסי בנאי? איזה שיר הולחן במשותף עם טוביה צפיר? איך הפך השיר "שהשמש תעבור עליי" להמנון? ושירים רבים כמו "פגישה חצי פגישה", "ליל חניה", "ואם השיר הזה נשמע לכם מוכר" ועוד. חנן יובל ישיר יחד עם משפחת מנדל.

יום שישי 22.11.19 בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני.

מחיר כרטיס ל-100 הרוכשים הזריזים הראשונים – 45 ₪ בלבד במקום 69 ₪  |  לכרטיסים 08-9232200 www.beithaam.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh