אפשר לחנות בכחול דגל. דגל במקום קנס

אפשר לחנות בכחול דגל. דגל במקום קנס

לרגל יום העצמאות ה- 69 למדינה ממשיך ראש העיר, רחמים מלול, במסורת שייסד בעיר, חלוקת דגלי לאום לרכבי התושבים, באמצעות פקחי התנועה ופקחי איכות הסביבה באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני ועשרות שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני המשולב, וזאת במקום רישום קנסות בחניה מוסדרת, המסומנת בכחול – לבן.

החל מיום חמישי (27.4) הפקחים יחלקו לנהגים ברחבי העיר דגלים לרכב והחל מיום ראשון (30.4) עד לאחר יום העצמאות (2.5) לא יירשמו דוחות בחניה מוסדרת שסימונה כחול – לבן.

ראש העיר, רחמים מלול: "דגל ישראל הוא סמל לגאווה לאומית עבור כל ישראלי באשר הוא במשך כל השנה, ובמיוחד ביום העצמאות. אני מזמין את כולכם, בשם העיריה ומועצת העיר, לקחת חלק באירועי יום הזיכרון ובאירועי יום העצמאות שיתקיימו מיד אחריהם ומברך אתכם בימים של ביטחון ושקט".

מנהל אגף תנועה, שילוט ופיקוח, ליאור שוקרי: "על פי הנחיית ראש העיר, פקחי העיריה יימנעו גם השנה מרישום קנסות בסמוך למוקדי האירועים המרכזיים בחניה מוסדרת בצבעי כחול – לבן, במהלך טקסי הזיכרון וחגיגות יום העצמאות ה-69 למדינתנו. אנא החנו כחוק והימנעו מקנסות במקומות אסורים".

עם זאת, חל איסור מוחלט לחנות באיסורי חניה כגון חנייה בחניית נכים, חנייה על מדרכות, חנייה באדום לבן, חסימת כניסות לבתים, ועוד.  תתבצע אכיפה בגין חנייה באיסורי חנייה, על מנת לשמור על הסדר בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh