את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק

את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק

ההכנות לרסיטל בגרות במוסיקה נערכו בזום.

הקורונה לא עצרה את תלמידי הקונסרבטוריון העירוני של החברה העירונית רחובות והשנה ניגשו 7 תלמידים לרסיטל בגרות בהיקף של 5 יח"ל במוסיקה. זהו מספר מרשים ביותר של תלמידים הניגשים לרסיטל בגרות במוסיקה. מי שניגש לבחינה כזו, הוא תלמיד אשר מנגן שנים רבות ומגיע לרמת נגינה גבוהה ביותר, רמה של אמנים שיכולים להופיע בפני קהל.

מדי שנה, לפני בחינת הבגרות, כל תלמיד מופיע בקונצרט בפני המשפחות וחברים, זוהי בעצם בחינת המתכונת לפני הבגרות, עליה מקבלים ציון מגן. השנה ניגשו מטעם הקונסרבטוריון העירוני של החברה העירונית רחובות, 7 תלמידים לרסיטל בגרות, ברקייב סופיה, בורוביק מיה, ורד כרמיה, חיימוב אביה, ימיני הילה, סגרה דניאל וקושנירוביץ אסף, עם כלי הנגינה: כינור, חליל צד וטובה.

התלמידים התמודדו עם מגבלות רבות עקב משבר הקורונה ולמדו בתנאים מאתגרים. הם התכוננו במשך תקופה ארוכה של שיעורים בזום ואפילו נגינה בליווי פסנתר בזום.

לדברי ריטה וינוקור, מנהלת מחלקת המוסיקה והקונסרבטוריון העירוני: "אני מודה למורים שעמדו במשימה הלא רגילה והכינו את התלמידים בצורה מיטבית במגבלות השנה האחרונה הם זעירא דגן, ליימן כרמלה, פרחומנקו דריה וקוגן אנטולי. כבוד גדול למלווה בפסנתר רימה רוזנפלד שעבדה בנאמנות רבה עם כל הניגשים לבגרות. שיהיה בהצלחה לתלמידים שלנו".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "כל הכבוד הן לתלמידים החרוצים אשר ניגשו למבחן אחרי אימונים וחזרות בשנת קורונה שהייתה חסרת וודאות וסדר, והן לצוות החינוכי, שליווה את התלמידים בהתאם למגבלות הקורונה ועשה את ההתאמות הנדרשות על מנת שהתלמידים יגיעו מוכנים לבחינה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh