בדיקות קורונה ללא הפניית רופא

בדיקות קורונה ללא הפניית רופא

החל מיום רביעי ברחובות: בדיקות קורונה ללא הפניית רופא.

ראש העיר, רחמים מלול: "לכו להיבדק".

עיריית רחובות מורידה חסמים עבור התושבים: הבדיקות ייערכו באתר הפרדסנות ברחוב אבינועם נחמני, בימים רביעי וחמישי השבוע , כו'-כז' בתשרי, בין השעות שתיים בצהריים עד שמונה בערב. אין צורך בהפניית רופא, הבדיקות ללא עלות, יש להביא תעודה מזהה.

עיריית רחובות פועלת מזה מספר ימים לביצוע בדיקות קורונה ברחובות ללא צורך בהפנייה מקדימה של רופא/ת המשפחה. מתחם הבדיקות העירוני ייפתח לבדיקות ללא הפניה כבר ביום רביעי הקרוב.

הצורך בהפניה מקדימה של רופא הינו חסם עיקרי לביצוע בדיקות הקורונה. הן בשל הקושי להגיע לרופא בימים אלה או אף לשוחח אתו בטלפון, והן לאור העובדה כי בהתאם להנחיות של קופות החולים הרופאים יעניקו הפנייה רק למי שיש לו תסמינים. מנגד, כידוע – ישנם חולים שהם א-סימפטומטיים, ללא תסמינים, שאינם יודעים אפילו שהם חולים בקורונה, ומדביקים אנשים אחרים ללא ידיעתם.

במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ברחובות ועל מנת להוריד את שיעור התחלואה, פעלה עיריית אל מול פיקוד העורף ומד"א על מנת להביא לכך שיתקיימו בדיקות קורונה ברחובות ללא הגבלה. כך למעשה, כל תושב/ת שחשה חלק מהתסמינים, או שנחשפ/ה לחולה מאומת ואין לה תסמינים יוכלו להגיע לבדיקת קורונה. כך ניתן יהיה לגלות את החולים ה"סמויים" שמדביקים ללא ידיעה ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר.

‏ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים בכל המישורים על מנת לעצור את שרשרת ההדבקות בעיר. אחד מהם הוא הורדת החסמים בבדיקות הקורונה, על מנת שנוכל לגלות ולבודד את מי שחולה באמת. אני קורא לכל התושבים – צאו להיבדק! רק ביחד נוכל לעצור באופן אפקטיבי את עליית שיעור התחלואה ולנצח את הנגיף ברחובות".

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, אשר טיפל בנושא: "כל מי שיש לו חשש שהוא חולה בקורונה או שנחשף לחולה קורונה או שהוא נמצא בבידוד ולא קיבל עד כה הפנייה לבדיקה מרופא – בואו להיבדק , עכשיו זה הרבה יותר קל. חשוב שנגלה מי חולה על מנת שהוא לא ידביק את הסביבה שלו. רק ככה נעצור את התפשטות הנגיף בעיר".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh