'בוקר אישי'  בקניון עופר רחובות ו: HOT CINEMA

'בוקר אישי'  בקניון עופר רחובות ו: HOT CINEMA

'בוקר אישי'  בקניון עופר רחובות ו: HOT CINEMA ביום שני ה 10.01 בשעה 9.30 בבוקר הרצאה מעוררת השראה והקרנת סרט לצד קפה ומאפה  

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך ביום שני ה – 10.01.2022,  'בוקר אישי' – אירוע כולל מפגש חברתי עם המרצה עפר עדן.

המפגש יערך במתחם בית הקולנוע hot cinema בקניון והוא כולל הרצאה מעוררת השראה של המרצה, תעשיין ויזם עפר עדן – "לעבור את הקיר ולכבוש את הפיסגה" ההרצאה מדברת על היכולת של אדם להתגבר על מכשולים, קשיים ומצבי קיצון. משתפת ומראה, כיצד אפשר להפוך קושי ליתרון, חושך לאור ולימון ללימונדה. אין קיר שאי אפשר לעוברו, או חלום להגשים. מסמנת דרך ליזמות ולמחשבה מחוץ לקופסא.  זה לא רק ניצחון הגוף והנפש אלא דרך לכבוש פסגות, אין תיקרות זכוכית.  ההרצאה מבוססת על סיפור אישי, מלווה באנקדוטות מהחיים עם טעם של חיוך ועוד. עפר עדן נפצע קשה במלחמת יום כיפור, אך כתוצאה מכך הוא נהפך לאדם נחוש, מוצלח, יצירתי, ממציא, תעשיין מצליח וספורטאי מצטיין.

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט : "תמונת ניצחון"

תקציר הסרט: העלילה מתרחשת בסוף 1947. עיתונאי מצרי צעיר, מוחמד חסנין הייכל (אמיר ח'ורי), מתלווה אל כוח מתנדבים מצרי היוצא לסייע לערביי פלשתינה, כבמאי של סרט תעמולה כדי לתעד "תמונת ניצחון" של הצבא המצרי. הם מתמקמים בכפר שלמרגלותיו שוכן קיבוץ ניצנים, בו חבריו ביחד עם מחלקה מחטיבת גבעתי נערכים להגנה. בעוד שני הצדדים קרובים מתמיד לעימות אלים, את עינו צדה דמות נשית, מירה בן-ארי (ג'וי ריגר), אשר מסרבת להתפנות מהקיבוץ הנצור.

הכרטיס כולל: הרצאה וסרט. מחיר כרטיס יחיד: 45 ₪ כיבוד: קפה ומאפה.

בלו"ז:

  • 09:30 התכנסות
  • 10:00-10:45 הרצאה
  • 10:45 – הקרנת סרט "תמונת ניצחון"

צילום אסף לוי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh