בחטיבת קציר א' קיימו מפגש בוקר ייחודי של הורים-תלמידים-מורים

בחטיבת קציר א' קיימו מפגש בוקר ייחודי של הורים-תלמידים-מורים

בכל שכבה בחטיבה התקיים מפגש בנושא מיוחד ורלוונטי. למרות מזג האוויר הסוער, נרשמה נוכחות מלאה.

בביה"ס קציר א ברחובות מאמינים בתפיסה הרואה את התלמיד כמכלול ואת כלל הגורמים המשפיעים על חייו על היבטיו הרגשיים והאישיותיים ולא רק הלימודיים.

על פי תפיסה זו אחד המרכיבים המשמעותיים בפאזל החינוכי הוא גיוס ההורים לשותפות פעילה עם הצוות החינוכי בבית הספר.

על רקע תפיסה זו החליטו בביה"ס לקיים מפגש בוקר חגיגי ומיוחד, משותף להורים ולתלמידים. לכל שכבת גיל מתקיים מפגש ייעודי סביב נושא הרלוונטי לכל שכבה.

במפגש שכבת ז', נדונו מאפייני גיל ההתבגרות ותקשורת פתוחה, לקראת קבלת התעודה הראשונה בחטיבת הביניים. שמו דגש על חשיבות השימוש בעידוד, ובקביעת תכנית עבודה על סמך נתוני התעודה.

במפגש שכבת ח', דנו בעידוד מנהיגות עצמית ומעורבות בעולם של צריכה. מתן יעוץ והדרכה לעידוד קשר מיטבי בין הורים וילדים, התומך ומאפשר מניעת התנהגות סיכון.

במפגש שכבת ט' התמקדו במניעת שתיית אלכוהול, שימוש בחומרים מסוכנים והתנהגויות סיכון.

בכל מפגש התקיימה הרצאה של אחד מטובי המרצים בתחום. אחריה נערכו סדנאות משותפות של תלמידים, הורים ומורים שבהם התקיים דיאלוג ער ומשמעותי. ההורים והתלמידים נחשפו לעובדות בשטח ולבכנות ודנו בהן באופן פתוח.

מנהלת חטיבת הביניים קציר א', מרסל שמואלי: "שמחנו לראות  שההורים פינו את זמנם והגיעו למפגש. הורים רבים ניגשו והביעו שביעות רצון וביקשו לחזק את ביה"ס ביוזמות כאלו. גם התלמידים הביעו שביעות רצון וציינו שתכני ההרצאה והסדנאות החווייתיות נגעו במצבים רלוונטיים לחייהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh