ביגוד ספורט כבר מזמן אינו רק לספורט (טרנדים מרכזיים)

ביגוד ספורט כבר מזמן אינו רק לספורט (טרנדים מרכזיים)

ביגוד הספורט הוא מזמן לא נחלתם של הספורטאים המקצוענים. למעשה, בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים שמאמצים את הטרנדים האחרונים של המותגים המפורסמים ויוצאים לבלות עם האופנות שמזוהות עם כל הענפים המובילים. אז מהם הטרנדים הכי חמים בתחום ואיך גם אתם תשדרגו את המלתחה שלכם עם האקססוריז הנכונים? לגזור ולשמור ליד המראה.

טייצים שהופכים כל יציאה לחוויה

כשמדברים על בגדי ספורט אופנתיים, קצת קשה להתעלם מהטייצים הקלאסיים של המותגים המובילים בעולם. למרות שבבסיס שלהם הם נועדו לחדרי הכושר ולריצת השטח, בשנים האחרונות אפשר לראות אותם יותר ויותר דווקא על רחבת הריקודים. שחורים, מרזים ועם טוויסט של צבעוניות מרשימה, הטייצים של השנים האחרונות הם הצעקה האחרונה בתחום הספורט אלגנט ודרך נהדרת להתכונן ליציאה הבאה.

ז'קטי קולג' למי שכבר מזמן סיים את הלימודים

תרבות הקולג'ים האמריקאית היא לחלוטין אחד הטרנדים שכבשו את ישראל בשנים האחרונות. העובדה שהאקלים המקומי גם לא ממש דורש מעיל, הפכה את אופנת הז'קטים לסיפור של הצלחה ולאקססורי סופר פונקציונלי. חלקם מגיעים עם בטנה פנימית וחלקם עשויים מארגי סינטטי אבל כולם נראים פשוט מושלם ומתאימים לכל גזרה. במילים אחרות, כבר לא צריך להצטרף לאחווה בכדי ליהנות מניחוחות חו"ל.

בויפרנד סווטשרט

כולנו מכירים את גזרת האובר סייז שהשלטתה על שוק הג'ינסים, אבל נראה שבשנה האחרונה המגמה עוברת גם לתחום הספורט. יותר ויותר מותגים מציגים קולקציה אשר מתגאה בגזרות שמחמיאות לכל אחד ובמגוון של אימוניות שנראים כאילו שחבל להזיע בהן. הסווטשרטים הגדולים מגעים במגוון של גוונים ומאפשרים לשחק עם הלוק שלכם בקלות. בנוסף, הם סופר פונקציונליים, ככה שיותר משווה להחזיק שניים כאלו בארון לכל אימון או יציאה.

טי שרט קלאסי ועל זמני

למרות שהם טרנדיים גם בשנה הנוכחית, חולצות הטי הן מאבני היסוד של כל ביגוד ספורט אופנתי  מזה עשורים ויהיו פופולריים גם בעוד שנים רבות. החל מחולצות בייסיק עם הלוגו של המותג האהוב עליכם ועד למוטו שכתוב באותיות דפוס בגודל מפלצתי – מדובר בפריט הכי חשוב בארון שלכם. החולצות מגיעות במגוון עצום של צבעים ומותאמים לכל קונספט אופנתי שמרגיש לכם נכון באותה השעה.

לסיכום, אופנת הספורט הפכה בשנים האחרונות לטרנדית מאי פעם ומאפשרת לכם להתלבש בצורה שמחמיאה למידות שלכם. שפע הגזרות והבדים הנעימים, הופכים את הבחירה לקלה מאי פעם ולאופנתית במיוחד גם בעונת הקיץ הקרובה.

לקניית כל מותגי הספורט המובילים במחירים משתלמים היכנסו לאתר https://www.anerobi.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh