ביום חמישי הקרוב (25.3): מתחם חיסונים ייעודי למנת החיסון השנייה

ביום חמישי הקרוב (25.3): מתחם חיסונים ייעודי למנת החיסון השנייה

בתחילת החודש (3-4.3) הקימה עיריית רחובות בשיתוף מד"א מתחם חיסונים לתושבי העיר מבוטחי כל קופות החולים. למעלה מ-800 תושבים הגיעו למתחם כדי לקבל את מנת החיסון הראשונה וכעת, בחלוף שלושה שבועות, מקימה העירייה מתחם חיסונים נוסף עבורם לקבלת מנת החיסון השנייה.

התושבות והתושבים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה במתחם זה, מוזמנים להגיע ולהשלים את הליך החיסון ביום חמישי הקרוב, 25.3 בין השעות 12:00-21:00 בהיכל הספורט אוסי וזהר ברח' סירני 52.

אין צורך בהרשמה מראש, יש להגיע למתחם עם תעודה מזהה.

חג החירות והבריאות: שלושה שבועות חלפו מהקמת מתחם החיסונים המהיר שהקימה עיריית רחובות לתושבים במרכז העיר. ביום חמישי הקרוב (25.3) העירייה מקימה מתחם חיסונים זהה כדי לאפשר לתושבים שהתחסנו במקום במנת החיסון הראשונה לקבל את מנת החיסון השנייה. התושבות והתושבים מוזמנים להשלים את הליך החיסון ביום חמישי הקרוב, 25.3 בהיכל אוסי וזהר ברח' סירני, מאחורי מתנ"ס חוויות שוויץ המדע, בין השעות 12:00-21:00, יש להגיע עם תעודה מזהה.

ראש העיר, רחמים מלול: "אני קורא לתושבים שקבלו במתחם את מנת החיסון הראשונה- להגיע ולהשלים את הליך החיסון ביום חמישי הקרוב, בהיכל אוסי וזוהר כדי לקבל את המנה השנייה. הנתונים מדברים בעד עצמם – יותר מתחסנים ופחות חולים, בואו להתחסן כדי לשמור על בריאותכם ובריאות הקרובים לכם. חג פסח שמח לכולם!"

מ"מ ראש העיר זהר בלום: "אנו ממשיכים להנגיש את החיסונים לכלל תושבי העיר, המתחם הנוכחי מיועד לתושבים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות וכעת צריכים לקבל את מנת החיסון השנייה. חג פסח הוא חג החירות – בואו להתחסן ונחזור לשגרת החיים ולחירות מנגיף הקורונה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh