ביום ראשון (25.4): עיריית רחובות תפרסם את השיבוצים לגני החובה

ביום ראשון (25.4): עיריית רחובות תפרסם את השיבוצים לגני החובה

הורים שילדיהם בגיל חובה, שנתון 2016, יוכלו לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני, החל מיום ראשון, 25.4 ועד ליום שלישי הבא 4.5.

ניתן להגיש ערר על השיבוץ באמצעות אתר העירייה, בין התאריכים 25.4-4.5.

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה, לאחר עבודה רבה שנעשתה בהתאם לקריטריונים שפורסמו, והחל מיום ראשון, 25.4 יוכלו הורים לילדים בגילאי חובה (שנתון 2016) לצפות בשיבוצים של ילדם.

הקריטריונים לשיבוץ: צורך בצהרון; אזור מגורים/רישום; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; רצף חינוכי וזרם.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר, יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר השיבוצים בין התאריכים 25.4-4.5.21. וועדת הערר תדון בבקשות במהלך חודש מאי.

הקריטריונים שיעמדו בפני וועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים.

תשובות על בקשות ערר יינתנו באמצעות הדוא"ל ובהודעות SMS, עד 30 יום מתאריך הגשת הערר.

האתר יהיה פתוח בין התאריכים 25 באפריל  ועד ה 4 מאי לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר.

המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער פועלת בשיתוף הצוותים החינוכיים על מנת  לתת מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של הילדים  ושל כל אחד ואחת באופן אישי.

ראש העיר רחמים מלול: "בימים אלה אנו נערכים לקראת שנת הלימודים הבאה. פרסמנו לאחרונה את השיבוצים לבתי הספר, ובימים אלה אנו מפרסמים את השיבוצים לגני החובה תוך מאמץ להתחשבות ככל שניתן בבקשת ההורים. אנו שמחים לקדם בברכה את ילדי הגנים לגני החובה ולהכנה לכיתה א״.

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "החל מיום ראשון הקרוב ההורים יוכלו לצפות בשיבוצי ילדיהם לגני החובה בעיר. הצוותים החינוכיים עשו מאמצים רבים כדי להתאים את השיבוץ האופטימלי לכל ילדה וילד למען שילובם המיטבי בגני החובה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אני מודה לצוות המחלקה לגיל הרך על העבודה המאומצת בהליך השיבוצים ומאחלת הצלחה לילדים בגני החובה בשנה הבאה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh