בית הספר של פסח בגנים

בית הספר של פסח בגנים

רחובות מצטרפת לרשויות המקומיות שפתחו את "בית הספר של החגים": ייפתח בגנים שבהם יש צהרוני רשת חוויות וצהרוני מיל"ת.

"בית הספר של החגים" ייפתח כאמור במהלך חופשת הפסח עבור תלמידי כיתות א' עד ג' במשך חמישה ימים, בכל בתי הספר היסודיים בעיר. וגם בגנים ייפתח בית הספר של החגים: בגני הילדים שבהם יש צהרון חוויות וצהרון מיל"ת בשכונות אושיות, קרית משה ומילצ'ן – ייפתח "בית הספר של החגים", על בסיס מקום פנוי, מהרו להירשם.

ברחובות ייפתח "בית הספר של החגים" בכל בתי הספר היסודיים באמצעות החברה העירונית-  אשר תפעיל במהלך חג הפסח את בית הספר של החגים "ניצני אביב" שיעמוד לרשות הורי תלמידי כיתות א' עד ג' במשך חמישה ימים, בכל בתי הספר היסודיים בעיר.

גם בגני הילדים ייפתח בית הספר של החגים, בגנים שבהם קיימים צהרוני מיל"ת (בשכונות קריית משה, אושיות ומילצ'ן) וצהרוני רשת חוויות עבור הילדים הרשומים לצהרונים ועבור מי שיירשמו על בסיס מקום פנוי.

בית הספר של החגים יפעל בין התאריכים 22-28.3, בימים חמישי עד רביעי (ללא שישי).

לילדים הרשומים בצהרונים של רשת חוויות מתחילת השנה, יתקיימו הצהרונים בין השעות 7:30-16:00, והורי הילדים יקבלו זיכוי יחסי בחיוב חודש אפריל.

לילדים שאינם רשומים בצהרוני רשת חוויות מתחילת השנה, ניתן להירשם במסגרת "בית הספר של החגים" על בסיס מקום פנוי. פעילות זו תתקיים בין השעות 7:30-13:00, והעלות תהיה על פי תעריף משרד החינוך- 30 שקלים ליום, ובסך הכול 150 שקלים לכל התכנית.

הרשת הכינה עבור ילדי הצהרונים בחופשת הפסח תוכנית עשירה בפעילות ותכנים, הצגה, חוג ועוד. ההרשמה תיערך כאמור במשרדי רשת חוויות החל מיום ראשון הקרוב, ומומלץ להקדים ולהירשם שכן מספר המקומות מוגבל.

בצהרוני מיל"ת בשכונות, שעות הפעילות תהיינה בין 7:30-13:00.

עם קבלת ההודעה מטעם משרד החינוך על ביה"ס של החגים פעלו בעיריית רחובות לגיוס כוח האדם הדרוש ליישום התוכנית הן בגנים והן בבתי הספר. עד לימים אלה ממש עסקו במאמצים קדחתניים לאייש את המשרות הדרושות. בהעדר כוח אדם מקצועי מתאים (גננות וסייעות), הוחלט כי לא ניתן להפעיל את כלל הגנים, ולפיכך בתי הספר של החגים יפעלו בגנים שבהם קיימים צהרוני מיל"ת וצהרוני חוויות, לילדים הרשומים לצהרונים ולילדים שיירשמו על בסיס מקום פנוי.

להרשמה לצהרוני חוויות באמצעות הטלפון, יש לפנות לאגף הגיל הרך ברשת חוויות, בטל. 08-6616371, למבקשים להירשם במשרדי החברה, האגף ממוקם ברחוב החבורה 20 ברחובות.

בנושא בתי הספר, יש לפנות לחברה העירונית  בטל. 08-6320415, 08-6683890.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh