בית על"ה יארח בערב יום ראשון קונצרט קאמרי של חליל ונבל

בית על"ה יארח בערב יום ראשון קונצרט קאמרי של חליל ונבל

בית על"ה פותח את סדרת הקונצרטים הקאמריים המתוכננים לשנה הקרובה. הקונצרט הראשון יתקיים ביום ראשון 1.12, בשעה 20:00, באולם גלטנר לתרבות.. את המופע יובילו אנטולי קוגן בחליל וורוניקה קריימר בנבל, ביצירות מפורסמות של  דוניצטי, ביזה, סאן סאנס, שוסטקביץ ועוד.

מוזיקה קאמרית היא מוזיקה קלאסית הכתובה לקבוצה קטנה של כלים שיכלו, באופן מסורתי, לנגן בנוחיות בחדר אירוח בארמון. בנוסף המוסיקה הקאמרית גם ידועה בכינויה "מוזיקה אמנותית", המבוצעת על ידי מספר נגנים קטן עם מבצע אחד לכל תפקיד.

אנטולי קוגן המנגן בחליל, בוגר האקדמיה למוסיקה בקייב. אנטולי זכה בתחרויות מוסיקליות בארץ ובחו"ל. הוא הופיע בברית המועצות לשעבר עם תזמורות והרכבים שונים. בארץ הוא ניגן כסולן עם "התזמורת הסימפונית ירושלים", "תזמורת רשות השידור", "תזמורת הקאמרטה הירושלמית" ועוד ולעיתים קרובות מוזמן לנגן בחו"ל.

ורוניקה קריימר המנגנת בנבל, הינה בוגרת לימודים אקדמאיים במוסיקה מטעם האקדמיה למוסיקה באוקראינה. בשנת 1994 עלתה לארץ ומיד השתלבה כנגנית נבל בהרכבים מוסיקליים שונים, בקונצרטים, מופעי בלט ואופרה וכמלווה של מקהלות.

לדבריה של חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות ביית על"ה: "אנו בבית על"ה חרטנו על דגלנו להביא למבוגרי העיר תכני תרבות איכותיים, עשירים ומגוונים. מאחר וברחבי העיר רחובות אין קונצרטים אינטימיים מסוג זה, החלטנו לפתוח בסדרת קונצרטים קאמריים חדשה, שקונצרט זה יהווה את יריית הפתיחה עבורם. אירועים מוסיקליים אלו מיועדים ומתאימים לקהל הרחב ככלל ולשוחרי המוסיקה הקלאסית בפרט."

לרכישת כרטיסים: מחלקת התרבות בבית על"ה ברחוב השופטים 5, מס' טלפון: 8870*, שלוחה 4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh