בית על"ה יארח קונצרט קאמרי מיצירות משפחת מנדלסון ועוד

בית על"ה יארח קונצרט קאמרי מיצירות משפחת מנדלסון ועוד

ההכנסות יוקצו לטובת הרחבת פעילות על"ה למבוגרי רחובות.

בית על"ה יארח בערב יום ראשון הקרוב (16.2) בשעה 20:00 באולם גלטנר לתרבות, קונצרט קאמרי שני, מסדרת הקונצרטים שיתקיימו בבית על"ה. שוחרי המוסיקה יוכלו ליהנות מנגינת יצירות משפחת מנדלסון ועוד.

את הקונצרט יובילו נגני הפילהרמונית והסימפונית אשדוד, בהם: רוברט מוזס על הכינור, ורדה גבעתי בקמן על הפסנתר וראובן מוזס על הבסון. בתכנית היצירות שיתנגנו במהלך הערב: פאני מנדלסון – 3 קטעים לפסנתר, פליקס מנדלסון – טריו לפסנתר, כינור וצ'לו (בסון), יוהאן סבסטיאן באך – מתוך הסוויטה השניה לצ'לו (בסון) ועוד.

מוזיקה קאמרית היא מוזיקה קלאסית הכתובה לקבוצה קטנה של כלים שיכלו, באופן מסורתי, לנגן בנוחיות בחדר אירוח בארמון. בנוסף המוסיקה הקאמרית גם ידועה בכינויה "מוזיקה אמנותית", המבוצעת על ידי מספר נגנים קטן עם מבצע אחד לכל תפקיד.

לדבריה של חניתה קאופמן, מנהלת מחלקת התרבות של על"ה: "זהו קונצרט שני מתוך סדרת קונצרטים ומופעים שאנו מקיימים כאן בבית על"ה. יצרנו סדרה שלמה של מופעים המותאמים לטעמים הרבים והשונים של הקהל שלנו, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את מופע התרבות שהוא אוהב ומתחבר עוד מבית וליהנות ממנו. אני מזמינה את תושבי העיר המבוגרים להגיע אלינו לבית על"ה ולהכיר את תכנית התרבות העשירה שבנינו במיוחד בשבילכם".

מחיר כרטיס לקונצרט 50 ₪. ההכנסות מהקונצרט יוקצו להמשך פיתוח והרחבת פעילויות על"ה עבור תושביה המבוגרים של העיר רחובות. ניתן לרכוש כרטיסים במשרדי התרבות בבית על"ה, ברחוב השופטים 5, רחובות ובטלפון 8870* שלוחה 4.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh