בית על"ה פותח את עונת התרבות 2020/21 עם מגוון פעילויות בחוץ וגם בבית

בית על"ה פותח את עונת התרבות 2020/21 עם מגוון פעילויות בחוץ וגם בבית

בית על"ה פותח את ההרשמה לעונת התרבות החדשה 2020-2021 עם מגוון פעילויות תרבות ופנאי לתושבי רחובות המבוגרים, שיתקיימו בבית על"ה, בחוץ ובתוך הבית, החל מה-1 לחודש ספטמבר, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול שהתווה המשרד.

בין הפעילויות יתקיימו חוגים וקורסים, בהם חוגי התעמלות שונים, לרבות פילאטיס, התעמלות בריאותית למבוגרים, התעמלות בונה עצם ועוד. כמו כן יתקיימו חוגי ריקודי בטן וריקודי עם, חוגי ציור ואמנות וחוגי שפות כדוגמת אנגלית, צרפתית, ספרדית ויידיש.

בנוסף לחוגים יתקיימו הרצאות במגוון נושאים, שיועברו בזום בחינם כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא נושא שמעניין אותם. בין נושאי ההרצאות שיתקיימו: חייו של מהטמה גנדי, הכול על ננוטכנולוגיה, דמות האישה בהיסטוריה, סרט על חייה של ד"ר שוויצר הרופאה של רחובות ושיח עם יוצרי הסרט, פתרון תעלומת איי הפסחא ועוד.

בנוסף יתקיימו סדרות בנות ארבעה מפגשים לדוגמה סדרת חדר כושר למוח – סדנה שנותנת כלים וטיפים לשימור ושיפור הזיכרון. מלבד לכך, יתקיימו סיורים וטיולים כמו למשל סיור בזום בחינם במוזיאון רבין, סיור במוזיאון ראשון לציון, טיול לפלמחים וסיורים היסטוריים רגליים ברחובות.

לדברי אסף וישקין, מנכ"ל על"ה: "אנו מבינים את החשיבות בעת הזו, כשמשבר הקורונה עדיין כאן, לקיים אורך חיים מסודר ועד כמה שניתן לקיים את השגרה הטובה עבור תושביה המבוגרים של העיר. על כן עמלנו על תוכנית פעילות, מתוך רצון למלא עבור המבוגרים את ימי השבוע בתוכן שינעים את זמנם בתוך ומחוץ לבית, תוך השמת דגש על הוראות השעה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול, באופן שישמור על בריאותם של המבוגרים שמגיעים אלינו לבית על"ה ולהמשיך להיות בית עבורם, כפי שהיה עד כה. על כן מספר המקומות בחוגים, בקורסים ובטיולים יהיה מוגבל ואני ממליץ להירשם בהקדם".

לפרטים ולהרשמה: בית על"ה, רחוב השופטים 5, רחובות, ובטלפון: 8870*, שלוחה 4, בין השעות 8:00-12:00.    

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh