בעיריית רחובות חוגגים בר/ת מצווה לילדי העיר גם בימי קורונה

בעיריית רחובות חוגגים בר/ת מצווה לילדי העיר גם בימי קורונה

מקיימים את ההבטחה: אחרי שקראו לבני הנוער שחגגו בר/ת מצווה בתקופת הקורונה להצטרף ליוזמה עירונית, עיריית רחובות והחברה העירונית מציגות את התוצאה – עשרות ילדים שחגיגות בר ובת המצווה שלהם נדחו בשל הקורונה השתתפו בסרטון משותף ומרגש ושרו יחד את "אני ואתה נשנה את העולם".

הקליפ המלא עכשיו בעמוד הפייסבוק של העירייה.

בשל התפשטות נגיף הקורונה והנחיית משרד הבריאות האוסרת על התקהלויות התבטלו אירועי שמחות רבים, בניהם חגיגות בר/ת מצווה של נערות ונערים תושבי העיר. מחלקת הילדים והנוער בחברה העירונית רחובות הגתה רעיון מקורי ויצירתי: הפקת סרטון משותף לנערים ונערות שחוגגים את הגיעם למצוות, אשר יציין את האירוע המשמח בדרך מקורית.

אחרי הודעה ראשונית מטעם העירייה, אשר קראה לבני ובנות המצווה להירשם לפרויקט, הובילה מחלקת הנוער הפקה משותפת לבני הנוער שנרשמו לפרויקט.

בדומה לסרטוני בר ובת מצווה מקובלים, הנערים והנערות צולמו כשהם שרים ורוקדים לצלילי השיר הנבחר, "אני ואתה נשנה את העולם", שזכה לעיבוד מוסיקלי חדשני בפרויקט זה.

בסרטון השתתפו גם ראש העיר, רחמים מלול, שבירך את הנערים והנערות, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער ואבי יוספי מנהל מחלקת הנוער.

המחלקה תעניק לנערים והנערות שהשתתפו בפרויקט מתנה לרגל בר/ת המצווה – רמקול נייד איכותי של חברתJBL מדגם Flip5, נציגי המחלקה יצרו קשר עם המשתתפים כדי להעניק להם את המתנה.

הסרטון עלה היום (19.5) לעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בקישור https://bit.ly/3e1pdEu

רחמים מלול, ראש העיר: "מדי שנה אנו מקפידים לחגוג בחגיגה גדולה ומשותפת לכל הנערות והנערים בעיר, אך בתקופת הקורונה נבצר מאיתנו לחגוג בדרכים המקובלות. לא רצינו לוותר על ציון האירוע עבור אותם בני נוער שהגיעו למצוות בתקופת הקורונה, ולכן הגינו את הפרויקט הייחודי הזה. אני מברך מכל הלב את הנערים והנערות עם הגיעם לגיל מצוות, מאחל להם הצלחה בכל, ומקווה כי בקרוב יזכו לחגיגה עם החזרה לשגרה".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: " השנה, הקורונה שיבשה לנו את התוכניות אך בכל זאת בחרנו לחגוג לילדי העיר את בר ובת המצווה שלהם בדרך מקורית. אני מודה לילדים ולהורים על שיתוף הפעולה ולצוות מחלקת הילדים והנוער על היוזמה המבורכת".

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער: "בשבועות האחרונים עבדנו במרץ על הפרויקט הייחודי הזה, החל משלב התיאום, דרך הצילום והעריכה ועד לשלב הסופי. הסרטון הוא חגיגה עירונית של בני ובנות המצווה של רחובות ואנו שמחים וגאים לקחת חלק בחגיגה שלהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh