בעלת עסק ברחובות? בואי ללמוד איך לקדם את העסק שלך באמצעות הווטסאפ

בעלת עסק ברחובות? בואי ללמוד איך לקדם את העסק שלך באמצעות הווטסאפ

לקראת יום האישה הבינלאומי – עיריית רחובות, ביוזמה משותפת של המחלקה לרישוי וקידום עסקים ופורום נשים רחובות מזמינה בעלות עסקים בעיר, לסדנה מקוונת מיוחדת שתלמד אותן איך למכור יותר באמצעות הכלים שמעניקה האפליקציה הפופולרית -ווטסאפ.

הסדנה ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש, ותתקיים ביום שלישי, 2 במרץ, בין השעות 20:00 ועד 22:00
ההרשמה באמצעות הקישור:
http://bit.ly/3u91lHZ

אחד הדברים החשובים ביותר לבעלי עסקים קטנים הוא נושא השיווק – היכולת לדעת היכן לשווק ולמי, בכך שיקבלו הכי הרבה תמורה במינימום השקעה. אחד הכלים הטובים ביותר למטרה זו שאנשים לא מכירים הוא האפליקציה הפופולרית ביותר – ווטסאפ, אשר כוללת אפשרויות מגוונות, הן בווטסאפ הרגיל והן בווטסאפ העסקי. ווטסאפ היא רשת חברתית חינמית, חוצת מגזרים, עם משתמשים פעילים ונתוני פתיחת הודעות שקרובים ל- 100 אחוז.

איך עושים את זה? עבודה בקבוצות ווטסאפ, דיוור ברשימות תפוצה, מעבר לווטסאפ עסקים (על כל כליו העסקיים האיכותיים), פעילות בסטטוס היסטורי של ווטסאפ  ועוד.

לדגל יום האישה הבינלאומי, עיריית רחובות באמצעות המחלקה לרישוי וקידום עסקים בשיתוף פורום נשים ויועצת ראש העיר למעמד האישה גב' אביבה חלבי, תעניק  לבעלות עסקים בעיר את האפשרות להשתתף בסדנת שיווק בווטסאפ.

הסדנה תיערך ללא תשלום, והיא תתקיים בזום על ידי קרן חמיאל, מנהלת קהילות עסקים ומרצה לשיווק, אשר פורצת את התחום ומנגישה אותו לעסקים. חמיאל פיתחה עבור קהילות העסקים שלה את "שיטת הקניון בווטסאפ", המאפשרת רכישה מהירה וקלה, מונגשת ללקוחות, ובנוסף חינמית לבעל העסק.

במסגרת הסדנה יקבלו המשתתפות מגוון דרכים קלות ופשוטות לשווק דרך הווטסאפ, אשר מביאות לתוצאות מיידיות.

ראש העיר, רחמים מלול: "בשנה החולפת ובכלל, אנו פועלים לסיוע ככל שניתן לעסקים בעיר, במגוון דרכים. הסדנאות שאנו מציעים להם ללא עלות הולכות וצוברות תאוצה, ואנו מקבלים תגובות חיוביות. הסדנה לשיווק בווטסאפ שאנו מציעים מאפשרת לכל בעלת עסק להתמקצע בשיווק ולשכלל את יכולות המכירה ללא עלות, ואני מזמין את בעלות העסקים בעיר להצטרף ולהוסיף עוד כלי חיוני לארגז הכלים"

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, יניב מרקוביץ': "סדנת השיווק בווטסאפ תתקיים לרגל יום האישה הבינלאומי והיא מצטרפת לרשימת הסדנאות שאנו מקיימים בשנה האחרונה לבעלי העסקים בעיר, על מנת לקדם את העסק שלהם להצלחה. בסדנה הזו ניתנת האפשרות לקבל כלים שיווקיים באמצעות הווטסאפ, אחת הפלטפורמות הנפוצות ליצירה ולהפצה ויראלית של מידע, עם יתרון גדול בקיומן של קבוצות רבות".

מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור: "בשנה האחרונה עקב ההתמודדות עם משבר הקורונה, עיקר הנפגעות הן נשים בקהילת העצמאים, ולכן אנו רואים לנגד עיננו את החשיבות בקידום בעלות העסקים בעיר, ומציעים להן כלי משמעותי דווקא עכשיו".

הסדנה, אשר נערכת ביוזמה משותפת של המחלקה לרישוי וקידום עסקים, פורום נשים רחובות, ויועצת ראש העיר למעמד האישה, אביבה חלבי, תתקיים ביום שלישי,2.3.21,  בין השעות 20:00 ועד 22:00 בזום, ללא תשלום.

הירשמו עכשיו בקישור: http://bit.ly/3u91lHZ

רוצים להיות הראשונים לדעת? הצטרפו אלינו לווטסאפ לקבלת מידע רלוונטי לקידום ורישוי עסקים. שמרו אצלכן את המספר 050-366-2565 ושלחו לנו ווטסאפ עם שם העסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh