בקטנה: מוזיאון חדש עתיד להיפתח בעיר ויעסוק ביצירות ממוזערות

בקטנה: מוזיאון חדש עתיד להיפתח בעיר ויעסוק ביצירות ממוזערות

לקראת הפתיחה, החברה העירונית רחובות יוצאת בקול קורא לעבודות לאוסף המוזיאון. הגשת יצירות מתאימות עד ה-31.12.20

בחודשים הקרובים עתיד להיפתח בעיר רחובות מוזיאון חדש, המוקדש כולו למחשבה על מזעור והפתעה, שיציע לקהל להתנסות בחוויה יוצאת דופן, לעבור מבעד לחור המנעול ולחוות מציאות שהוקטנה והוטמנה ברחבי המוזיאון. החלל עצמו יורכב מעשרות.שולחנות מגירות וארוניות ובתוכם יהיו אינספור הפתעות ותגליות לילדים ולמבוגרים כאחד.

במסגרת תהליך הקמת המוזיאון, החברה העירונית קוראת לאמנים שרוצים להציג במוזיאון להגיש הצעות ליצירות בתוך קופסאות או תיבות קטנות על מנת שיצורפו לאוסף המוזיאון הקבוע. היצירות המתאימות יירכשו על ידי המוזיאון לאוסף הקבוע או עבור תערוכה קבוצתית.

דרישות טכניות: היצירות חייבות לתאר סצנה ריאליסטית, אישית או ציבורית (לדוגמא: משפחה יושבת סביב שולחן האוכל או תור מסביב לדוכן אוכל מקומי), גודל היצירות לא יעלה על 20*20*20ס"מ. יש לצרף דף הסבר נוסף במידה והגודל יחרוג ממידות אלה. יש לציין אם היצירה מגיעה בקופסא מותאמת (לדוגמת קופסת תכשיטים, צנצנות וכו') או ללא קופסא. אין מגבלת חומרים ומדיומים לרבות הקרנות וידאו, סאונד וכיו"ב כל עוד אין חריגה מהמידות. צילומים והצעות לעבודות באיכות טובה בקבצי JPEG  בגודל של עד 2MB בצירוף שם האמן, שם העבודה, מידות, טכניקה וחומרים וטקסט קצר המפרט את הקשר בין האמן ליצירה. את ההצעות המתאימות יש לשלוח תחת הכותרת "עולמות קטנים" לצד שם האמן לא יאוחר מה-31.12.20. לא יענו הצעות אשר לא עונות לדרישות אלה.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות שומרת על צביונה כעיר התרבות גם בימי קורונה. דווקא בימים אלה אנו מנצלים את הזמן על מנת להקים מוזיאון חדש וייחודי. נשמח לשתף את הציבור ביצירה ולהזמין אמנים תושבי העיר להציג בו – בואו להשתתף ולקחת חלק בתרבות ובאמנות של העיר".

לדברי חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "כחלק מהרצון שלנו לשתף באופן אקטיבי את הקהילה בפעילות התרבותית, אנו מוציאים קול קורא על מנת לקבל יצירות מתאימות מכל מי שרואה עצמו כאמן, אך גם מי שהאמנות היא לא עיקר עיסוקו, והוא מייצר מיניאטורות שיכולות להתאים לאופי המוזיאון".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אמנות המיניאטורה היא אמנות מרתקת שמתאימה לכל המשפחה. אנו נרגשים לקראת פתיחת המוזיאון החדש שייתן מקום ליצירות זעירות אלו. הקול קורא נועד למצוא את אותן יצירות כאן ברחובות, בקרב אמנים מקומיים כחלק מהרצון לקדם את האמנות המקומית. כמו כן, צפויות הפתעות נוספות במתחם זה".

לשליחת עבודות ובירורים נוספים: מייל: batsonuri@gmail.com, ranisasson@gmail.com טלפון: 052-8373535, אורי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh