בריכה מתנפחת קונים רק אצל היבואן

בריכה מתנפחת קונים רק אצל היבואן

החופש הגדול כבר בפתח וזה הזמן הנכון ביותר לרכוש בריכה לילדים, בהתאם לגודל המרפסת, הדירה או החצר הפרטית. יש מגוון דגמים של בריכות מתנפחות לילדים בגילאים השונים, כדאי לקרוא היטב את המפרט הטכני של כל דגם על מנת לקבל החלטה נכונה ומשתלמת. חשוב לציין כי בריכה לילדים היא פריט חובה לכל משפחה, בין אם גרים בדירה בבניין מגורים משותף ובין אם גרים בבית פרטי עם גינת נוי מטופחת. את הבריכה אפשר לנייד ממקום למקום, ואפילו לקחת אותה לים, לחופשה, לקמפינג וכדומה.

בריכה בטיחותית לילדים במחיר אטרקטיבי

כאשר בוחרים בריכה מתנפחת לילדים חשוב לשים לב לנושאים כמו קוטר הבריכה ומידות המוצר, טווח גילאים מומלץ לשימוש, איכות חומרי הגלם, סוג המסגרת, עיצוב ומורכבות ההתקנה. כמו כן, יש לבדוק האם קל לנייד את הבריכה ממקום למקום, האם ישנם אביזרים נלווים, מהו עיצוב הפריט, תקופת אחריות וכמובן מחיר.

בריכה לילדים קונים רק מחברה אמינה ומקצועית המתמחה ביבוא ושיווק ציוד לבריכות שחייה, מערכות ספא וג'קוזי ואביזרים לבריכות. אמנם, כיום ניתן לרכוש במקומות רבים בריכה לילדים, אך כאשר רוכשים את המוצר מיבואן ראשי חוסכים פערי תיווך, זוכים לשירות מעולה, לייעוץ מקצועי, לאחריות ולאפשרות להחזיר מוצרים שונים תוך 14 יום, כל עוד המוצר נמצא באריזה המקורית.

עיצוב ססגוני ומחיר תחרותי

בריכת לילדים חייבת להיות בטיחותית ועמידה, ומותאמת לגיל הילד או הילדים. ישנם דגמים גדולים בהם יכולים לשכשך במים 3-4 ילדים או יותר, ויש דגמים ייעודיים לתינוקות ולגילאי שנתיים ומעלה. לרוב, נהוג לרכוש דגם בעיצוב ססגוני ומלהיב, הילדים אוהבים בריכות ממותגות עם הדפסים של דמויות מוכרות. דגמים מתקדמים של בריכות לילדים מגיעים עם גגון להגנה מפני השמש הקופחת ולסינון הקרינה המסוכנת, יש גם דגמים ייעודיים עם משחקים שונים כמו כדורעף, טבעות שונות, כדורי צעצועי מתנפחים וכדומה. כיום ניתן לרכוש גם בריכה ייעודית לילדים עם הדפסי תלת מימד של עולם המים, הבריכה מגיעה עם שתי משקפות תלת מימד והילדים יכולים לצלול עם המשקפת וליהנות מחוויה ייחודית ומרגשת.

כאמור, בריכה מתנפחת רוכשים בהתאם לגיל הילד, מספר הילדים ובהתאמה למיקום בו עומדים להניח אותה. במידה ומתקינים את הבריכה במרפסת או משתמשים בה בדירה, חשוב לשים לב מהי מידת מורכבות ההתקנה וגודל הפריט, האם אפשר לנקז את המים בקלות ויש לקרוא היטב את הוראות התחזוקה והניקיון.

לגינה ולחצר הפרטית כדאי לרכוש דגם איכותי ועמיד יותר, לדוגמה בריכה עם מסגרת מברזל מגולוון ועמיד כנגד חלודה. חשוב לבדוק כי ניתן להתקין את הבריכה לבד וללא צורך בכלי עבודה שונים. כאמור, כדי לחסוך בעלויות כדאי לרכוש ציוד לבריכות ובריכה מתנפחת ישירות בחנות היבואן, כך זוכים לפריט איכותי ועמיד במחיר משתלם ושווה לכל כיס, וניתן לבחור מתוך מבחר דגמים בעיצובים מקוריים ומרשימים.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh