גאווה לרחובות! – קריית החינוך "אורט רחובות" זכתה בפרס החינוך הארצי

גאווה לרחובות! – קריית החינוך "אורט רחובות" זכתה בפרס החינוך הארצי

גאווה גדולה לעיר רחובות עת הכריז משרד החינוך על זכייתה של קריית החינוך "אורט רחובות" כזוכה בפרס החינוך הארצי. מדובר בפרס הצטיינות המוענק מדי שנה על ידי משרד החינוך למוסדות חינוך בישראל לאות הערכה על פועלם החינוכי. המוסדות הזוכים נבחרים על ידי ועדת שיפוט של משרד החינוך שממיינת את המועמדים, מקיימת סיור במוסדות החינוך השונים ומעניקה להם ניקוד על סמך פועלם. אמות המידה לזכייה בפרס נמדדות על פי הישגים לימודיים מדידים לרבות זכאות לבגרות, האקלים המוסדי לרבות מראה המוסד, רמת איכות הצוות החינוכי במוסד מבחינת מקצועיות ומוטיבציה, עידוד התלמידים לפעילות חברתית לרבות התנדבות ותרומה לקהילה, וכן חדשנות חינוכית.

ראש העיר, רחמים מלול: "זכייתה של קריית החינוך "אורט רחובות" בפרס החינוך הארצי מהווה גאווה גדולה עבור העיר רחובות. מדובר בהישג יוצא מן הכלל, המעיד על פועלם של אנשי הצוות החינוכי ועל השקעתם הרבה בעתיד ילדי עירנו. כראש עיר, אני מעמיד את תחום החינוך בראש מעייני ואני מאמין כי באמצעות החינוך אנו תורמים לבניית דור העתיד.  אני רואה חשיבות עליונה לא רק בעידוד למצויינות מקצועית, אלא גם בהקניית ערכים חברתיים דוגמת התנדבות ותרומה לקהילה, ואני שמח לראות כי עמלנו בנושא זה נושא פרי. אני מודה לאבי סער, מנהל קריית החינוך ולצוות החינוכי, להורים וכמובן לתלמידי קריית החינוך שבזכותם התאפשר לנו לזכות בפרס החשוב הזה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "בקריית החינוך "אורט רחובות" מעודדים את הטיפול בפרט ומאמינים בכל תלמיד וביכולותיו תוך בניית תכנית אישית לכול תלמיד. תפיסת עולם זו הובילה את תלמידי בית הספר להישגים לימודים ולמצוינות ברמות הגבוהות ביותר והביאה לזכייתו של המוסד בפרס הנכסף. מדובר בכבוד גדול שמעיד בעיקר על צוות חינוכי מסור ומקצועי שמעמיד את טובת התלמידים לנגד עיניו".

קריית החינוך אורט רחובות  הוקמה בבעלות משותפת של רשת "אורט" ועירית רחובות. בית הספר נוסד בשנת  1949 ונפתח בצורתו המחודש בשנת 1994, לזכרם של  מקס ואמפרו שיין ז"ל. זהו בית הספר שש שנתי ממלכתי הלומדים בו כיתות ז'- י"ב. הקמפוס מאופיין בסביבות למידה עתירות תקשוב וטכנולוגיה מתקדמת ובין כותליו אולם ומגרש ספורט, ספריה, מעבדות טכנולוגיות עם ציוד מתקדם ומשוכלל, אודיטוריום, אולם הרצאות ומרחבי דשא להנעמת זמנם של התלמידים. החטיבה העליונה מהווה המשך לחטיבת הביניים וביחד הן מהוות את הרצף השש שנתי בתחום הפדגוגי, החברתי והייעוצי. בבית הספר קיימות מגמות טכנולוגיות עתירות מדע וידע שנמצאות בחזית הטכנולוגיה הישראלית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh