גידול של 10% במספר הנרשמים לצהרוני החברה העירונית      

גידול של 10% במספר הנרשמים לצהרוני החברה העירונית      

בשבוע שעבר הסתיימה ההרשמה לצהרוני החברה העירונית רחובות לשנה"ל תש"פ.

בסיום עיבוד הנתונים עולה כי למעלה מ-2000 ילדים נרשמו לצהרוני "ניצנים" של החברה  העירונית לשנה הבאה, גידול של כ- 10% ממספר הילדים המשתתפים בשנה שעברה.

תוכנית "ניצנים" היא תוכנית כלל ארצית של צהרונים, בסבסוד משרד החינוך. התוכנית נועדה לאפשר נגישות ואורח חיים בעל קשת רחבה של אפשרויות חברתיות ללומד ולהוריו, והיא כוללת קידום תלמידים בתחום הלימודי והחברתי ומתן מענה להורים עובדים. כמו כן, התכנית שמה דגש על איכות פדגוגית ומעניקה ארוחה חמה, בריאה ומזינה. התלמידים יקבלו מהמורים ומהצוות החינוכי תכנים לימודיים וערכיים, פעילויות חברתיות, פיתוח חשיבה יצירתית, וסיוע בשיעורי הבית במשך חמישה ימים בשבוע.

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו מודים להורי רחובות על האמון וההערכה לצהרוני החברה העירונית. מטרתנו היא לאפשר לילדים לנצל את זמן הצהרון לפעילות איכותית וערכית בליווי צוות חינוכי, מקצועי ומסור. לכם, ההורים העובדים, תינתן האפשרות להמשיך לעבוד תוך ידיעה כי הילדים נמצאים בידיים טובות. תודה לאגף החינוך על הליווי המקצועי, ולחברי הנהגת ההורים על שיתוף הפעולה".

לדברי נופר טולדו, מנהלת תחום הצהרונים: "בימים אלה אנו מכינים את התכנים, שיעשירו את הילדים בתוכן חינוכי ומעניין , ומשלימים את ההיערכות והכנת הצוותים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים בעיר מודה לחברה העירונית על שיתוף הפעולה ושמירת המצב הקיים לטובת ילדי העיר. בשנה האחרונה שיתוף הפעולה של ההנהגה עם החברה העירונית הוכיח את עצמו והביא לתוצאות והישגים. חברי ההנהגה ההורית שמחים לתרום מזמנם ולקיים שיח פורה ושוטף עם החברה העירונית וגופי החינוך בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh