גינת כלבים נוספת בעיר

גינת כלבים נוספת בעיר

נפתחה הגינה בדרך מרדכי בשיסט, סמוך לשכונת נווה עמית.

בימים אלה סיימה עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף את הכשרתה של הגינה החדשה לתושבי העיר על ארבע, המשתרעת על שטח כולל של כ-480 מ"ר.

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף, סיימה בימים אלה את הקמתה של גינת כלבים חדשה בדרך מרדכי בשיסט, בסמוך לשכונת נווה עמית וכחלק מהחורשה שהוכשרה זה מכבר כחורשת פיקניקים.

שטח הגינה החדשה הינו 480 מ"ר, והותקנו בה משחקים לכלבים וריהוט מתאים – ספסלים, ברזיה ותאורה.  גינה זו מצטרפת למספר גינות חדשות שהוקמו בעיר בשנה החולפת, המונות כיום  11 גינות כלבים הפזורות ברחבי העיר. בכוונת העיריה להמשיך להקים מתחמי כלבים ככל שניתן, בכל שכונה בעיר.

ברחובות יש כ- 8000 כלבים רשומים במאגר הווטרינר העירוני, ומספר הכלבים בעיר הולך וגדל. הקמת גינת הכלבים החדשה הינה צו השעה מטעמים רבים: נוחות לבעלי הכלבים ולכלבים עצמם, צמצום הפגיעה בגני המשחק, המלחמה בתופעת גללי כלבים על המדרכות וכיו"ב.

ראש העיר רחמים מלול: "תושבי העיר רחובות אוהבים כלבים! עיריית רחובות מתאימה את עצמה ושמחה להקים עבור התושבים את גינות הכלבים בכל רחבי העיר. אני קורא לבעלי הכלבים לשמור על הניקיון – גם בגינות וגם מחוצה להן ברחבי העיר".

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "המגמה העירונית שלנו היא הקמת גינת כלבים בכל שכונה. אנחנו משקיעים מאמץ רב במציאת שטחים שלא יהוו מטרד לשכנים מסביב. לשמחתי הצלחנו בשנה החולפת למצוא מספר מיקומים, ובימים אלה אנו עובדים על שני מיקומים נוספים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh