גם בחורף, רחובות כתומה

גם בחורף, רחובות כתומה

במסגרת מהפכת המחזור העירונית ביישום חוק האריזות, בשיתוף תאגיד המחזור תמיר, ייערך קמפיין חורף לעידוד יחזור אריזות בעיר רחובות בהשתתפות של מעל ל- 15,000 תושבים מרחבי העיר

במהלך החודשים נובמבר-דצמבר, תצא עיריית רחובות בשיתוף תאגיד המחזור תמיר למבצע הסברה רחב היקף, במטרה לעודד את התושבים למחזר את פסולת האריזות הביתית בפחים הכתומים הפזורים ברחבי העיר.

המבצע יכלול פעילות "דלת אל דלת" בקרב 5,000 משקי בית. הפעילות תתבצע במספר שכונות בעיר ותכלול הסבר קצר על תהליך הפרדת הפסולת ובסיום תקבל כל משפחה שקית רב פעמית ועלון. בנוסף 10,000 משקי בית נוספים יקבלו שקית רב פעמית ועלון על גבי דלת הכניסה במהלך ימי הפעילות.

בקמפיין החורף יעלו מספר הצגות ילדים אליהן הכניסה תהיה חינם. בהצגות הילדים יזכו לראות את "שמחה בסביבה", כוכב הילדים של תאגיד המחזור תמיר, המסביר מדוע זה חשוב למחזר וכיצד יש לעשות זאת. הפעילויות נערכות במטרה ללמד את התושבים כיצד ממחזרים ומה נדרש מהם על מנת להצטרף לעשייה המבורכת בעיר רחובות וברחבי ישראל. 

ראש העיר, רחמים מלול: " אנו ממשיכים במהפכת המחזור העירונית ביישום חוק האריזות בשיתוף עם תאגיד המחזור תמיר, במטרה להגן על הסביבה ומשאבי הטבע, לטובת המשך שיפור איכות החיים בעיר. עיריית רחובות שמה דגש על טיפוח חזות העיר וקידום ערכי השמירה על הסביבה. אני פונה אליכם לשתף פעולה ולהירתם לשמירה על איכות החיים וכדור הארץ, להקפיד על ההנחיות ולרוקן את האריזות בטרם השלכתן, פעולה הכרחית להצלחת הליך המחזור".

מנכ"ל תאגיד תמיר, קובי דר: עיריית רחובות הינה שותפה חשובה של תמיר במאמץ לצמצום הפסולת ומחזורה. מהפכת המחזור שיצאה לדרך לפני כמעט 5 שנים הולכת ותופסת תאוצה ואנו שמחים לראות יותר ויותר תושבים מרחובות ממחזרים את פסולת האריזות הביתית שלהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh