גמילה מהימורים – כל מה שצריך לדעת

גמילה מהימורים – כל מה שצריך לדעת

ניתן לציין כי במהלך השנים האחרונות מתחילה לצוץ תופעה מדאיגה של התמכרות להימורים, כזו מדאיגה שאף דורשת טיפול של גמילה מהימורים. על פי מחקרים בנושא, בישראל נמנים כ-120,000 מכורים לסמים והימורים נכון לשנת 2018, בעת בה האחוזים הולכים וגדלים, במיוחד לאור העובדה כי יחד עם חלוף השנים, הימורים הפכו נגישים יותר. מיותר לציין כי התמכרות להימורים היא אחת ההתמכרויות ההרסניות והנפוצות ביותר במדינת ישראל ובעולם בכלל, וזאת בעקבות העובדה כי לא מעט מהמכורים נתקלים למצב כלכלי לא פשוט ולא פעם מנסים את מזלם בשוק השחור, דבר אשר מגדיל את ההחזר החודשי על גבי סכום ההימור אשר עלול לנוע בין כמה מאות שקלים עד אלפים ואף מאות שקלים, בהתאם לחומרת ההתמכרות.

האם ניתן להיגמל באופן עצמאי?

כמו כל התמכרות אחרת, התמכרות להימורים היא לא משהו שמתרחש ברגע אחד, אלא מדובר על שרשרת פעולות שהחמירה יחד עם חלוף הזמן. על פי נתוני מחקר בנושא עולה כי במרבית המקרים בעת בה אנו מדברים על התמכרות להימורים, ישנו טריגר ראשוני שבא לידי ביטוי בזכייה של סכום כספי מסוים, אשר מעניק למשתמש אושר בליווי רצון לשחזור פעולת ההצלחה ועל כן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר על מניע חזק ביותר. על כן, חשוב לציין כי מוטב שתוודאו שאתם לא עוברים את תהליך הגמילה לבד, אלא פונים אל מוסד גמילה להימורים, זאת משום שמדובר בהתמכרות רגשית קשה.

 

שורה תחתונה

על מנת לגבש החלטה אמיתית ולהצליח  אותה – עליכם להבין לאן בדיוק אתם נכנסים ומה זה למעשה אומר עבורכם. במילים אחרות – לא ניתן לבצע שינו קוגניטיבי כלאחר יד שכן, השלב הראשוני בתהליך הגמילה יהיה להבין מה זה אומר עבור המכור, ממה הוא בדיוק נגמל, מה תהיה השפעת הגמילה על חייו וכיוצא בכך. על כן, מוטב לוודא כי אתם פונים למוסד גמילה אמין ומקצועי, כזה שיוכל לסגור לכם את כל הפינות ולהבטיח לכם שבעת תום התהליך – תוכלו לחזור לחיים הרגילים שלכם ללא חשש בנוגע להתמכרות הישנה שלכם. מאחר ומדובר באחת ההתמכרויות הקשות ביותר, יעניק המוסד המטפל ליווי צמוד ומקצועי אשר מבטיח כי המכור מקבל את כל הכלים להם הוא זקוק, באופן המקצועי והטוב ביותר ככל הניתן.

מעוניינים בקבלת פרטים בנוגע להתמכרות וקבלת ייעוץ ראשוני? חייגו 1-800-205-077

קרדיט: Freepik.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh