"דעו לכם שאנחנו איתכם"

"דעו לכם שאנחנו איתכם"

עיריית רחובות חילקה ערכות למבודדים ומספקת תמיכה להורים

3 כיתות תלמידים בביה"ס נבון נכנסו לבידוד, עיריית רחובות שלחה למשפחות ערכות בידור ומשחק שיגיעו היום ישירות לביתם. השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני מפעיל קו חם להורים להתייעצות עם פסיכולוגית, ויערוך היום שני מפגשי זום להורים למתן כלים לשמירה על חוסן נפשי אצל ילדים ונוער.

כזכור בשבוע האחרון התגלו מספר חולים בביה"ס נבון בעיר, ובעקבות כך נכנסו שלוש כיתות לבידוד. היום (21.5) שלחה עיריית רחובות באמצעות אגף החינוך ערכות בידור לתלמידים המבודדים, בכל ערכה משחקי קופסה, משחקי חשיבה ולוחות דמקה ושש-בש.

השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני מפעיל קו חם להורים להתייעצות עם פסיכולוגית מהשירות הפסיכולוגי העירוני בטל' 08-9392850, בין השעות 8:00-16:00 בימים א'-ה'. כמו כן הוא יערוך שני מפגשי זום להורים למתן כלים לשמירה על חוסן נפשי, ואיתור סימני מצוקה אצל ילדים ונוער :

המפגש הראשון ייערך בין השעות 15:00-16:00 עם הפסיכולוגית אורנה גרוס לובל ויפית שאשא בן חביב, בקישור https://rehovot.zoom.us/j/93411220336?pwd=MFJkZUpIWmxmcmJVcnV5dWlraGNldz09

המפגש השני ייערך בין השעות 20:00-21:00 עם הפסיכולוגית יעלה טל כהן ויעל כהנא, בקישור https://rehovot.zoom.us/j/4560155972?pwd=YjRYY080ckk5eTdjcXZNSVNyRGF5Zz09

רחמים מלול, ראש העיר: "תושבי שכונת רחובות ההולנדית – דעו לכם שאנחנו איתכם, כל מה שיידרש אנחנו נעשה על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות ילדיכם. הפעלנו לחץ על משרד הבריאות כדי למנוע תחלואה נוספת בשכונה, ורוב דרישותינו התקבלו. אנו עומדים בקשר רציף מול נציגי השכונה וההורים וכן מול משרד הבריאות ומשרד החינוך על מנת לטפל במצב באופן המיטבי. אני קורא לכל התושבים להמשיך ולהקפיד על אמצעי הזהירות ועל ריחוק חברתי".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "מאז גילוי המקרה הראשון בשבוע שעבר אנחנו מלווים את בית הספר וההורים באופן צמוד ועומדים לשירותם בכל שעה. אגף החינוך מחזק ותומך בתלמידים שנמצאים כעת בבידוד ומקווים שיוכלו להעביר את הזמן בשמחה והנאה עם משחקי הקופסה ששלחנו אליהם הבוקר, ואת ההורים אנו מחזקים באמצעות הייעוץ של השירות הפסיכולוגי".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף חינוך ונוער: "הבוקר נשלחו לכל התלמידים שנמצאים בבידוד ערכות בידור עם משחקים כדי לספק לתלמידים היקרים רגעי הפוגה בזמן הבידוד. נמשיך ונלווה מקרוב את תשובי השכונה, ההורים , התלמידים והצוות החינוכי ונסייע בכל צורך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh