דרמה לבנות בלבד

דרמה לבנות בלבד

בימת הנוער רחובות פותחת את שעריה למגזר הדתי.

בימת הנוער של החברה העירונית רחובות שמחה לבשר על פתיחתן של שלוש קבוצות תיאטרון מקצועי לבנות ונשים בלבד המיועדות למגזר הדתי-חרדי.

לקראת השנה החדשה, החברה העירונית רחובות שמחה לבשר על יוזמה חדשה המיועדת למגזר הדתי -חרדי, במסגרתה, בימת הנוער רחובות תיפתח השנה שלוש קבוצות תיאטרון מקצועי לבנות ולנשים בלבד בסטודיו מאובזר למשחק. החוג בהדרכתה וביוזמתה של הבימאית מיכל אנקרי, במאית דתיה והבעלים של תיאטרון ילדים בינלאומי להצגות ילדים ומופעי חוצות, וכן הבמאית של בימת הנוער רחובות מאז עברה להתגורר בעיר.

במסגרת החוג ירכשו התלמידות מושגי יסוד מעולם הבמה והתיאטרון ליצירת בסיס, לקראת מעבר למסלול מקצועי יותר. המשתתפות תיקחנה חלק באירועים עירוניים ותעבודנה על מופע סיום שיעלה מול קהל של נשים בלבד.

לדברי מיכל אנקרי, הידועה בשם הבמה "בת אנוש": "תמיד חלמתי לפתוח בית ספר לתיאטרון מקצועי למגזר שלי, ובכך לאפשר לנשים ובנות לחוות את כוחו ועוצמתו של תיאטרון מקצועי-איכותי, תיאטרון מעצים שנותן כלים לחיים. החוויה של הופעה על במה עם תפאורה, סאונד ותאורה כמו בתיאטרון מקצועי, היא חוויה משנה חיים".

לדברי מיכל הרפז כחלון -שותפה ליוזמה: "את תחילת דרכי בבימת הנוער התחלתי בגיל 6, ומשם המשכתי ללהקה שהעלתה מחזות זמר בניהולו של מוישלה יוסף ובבימויו של אהרון הרצוג. בימת הנוער הייתה לי בית חברתי ויצירתי עד גיוסי לצה"ל.

בימים טרופים אלו, שמפלס החרדה עולה, כתוצאה ממגפת הקורונה והקשיים הכלכליים המלווים אותה, זה בדיוק הזמן הנכון בעיני, להתאחד סביב היצירה ולתת דרור וחידוש מרענן לכל מגזר ואוכלוסייה,  כי הדמיון מוציא אותנו מהמגבלה ומעורר בנו חיות ושמחה, ובעיקר כי מגיע לכל אחת בעולם במה.

בנוסף, חשוב לי לציין את תמיכתם של אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים מבימת הנוער: אילן גרזי, ז'אק זרביב ושלמה טולדו שחיברו ביננו, נתנו כתף ועצה למיזם האדיר של הקמת בית הספר לתיאטרון למגזר הדתי-חרדי בבימת הנוער. בהזדמנות זאת, אני גם רוצה להודות לכל המנהלים שתמכו בנו, אנשי התיאטרון בתקופת הקורונה, שהייתה מאתגרת ובלתי אפשרית עבור אומנים רבים."

לפרטים והרשמה  באתר: https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=8335 או בטלפון- 08-9456050.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh