האם מכבי רחובות הולכת להיות הפתעת העונה?

האם מכבי רחובות הולכת להיות הפתעת העונה?

מכבי רחובות ממשיכה להפגין יכולת קבוצתית משובחת והקהל כבר לא יכול להמתין לפתיחת משחקי הליגה הלאומית.  רבע ראשון נפלא של מכבי רחובות  פתח להם פער ממנו הוד"ש לא הצליחו לחזור. צמד הזרים של רחובות אוון ייטס ומרקיז אדיסון  ממשיכים להפגין יכולת משובחת. משחק טוב גם לאופק חכמון הצעיר.

ביום שני הקרוב 26.9 תארח מכבי רחובות בחצי גמר גביע הליגה את עירוני קרית אתא לקרב על העלייה לגמר! המשחק יתקיים באולם קציר (חנה אברך 25) השעה 19:30 הכניסה חופשית.

המשחק נפתח בקצב מהיר כששתי הקבוצות יורות מחוץ לקשת, דקות טובות של צמד הזרים של רחובות סידרו לרחובות ריצת 0-9 ויתרון דו ספרתי 8:18. שמואל מלכוב כמעט לבדו החזיר את הוד"ש למשחק, אבל ריצת 0-11 ב 2  הדקות האחרונות של הרבע נתנו לרחובות פער מבטיח להמשך, 18:29. הוד"ש ניסו לרדוף אחרי רחובות אבל לא הצליחו לייצר מספיק עצירות בהגנה והפער טיפס לדו ספרתי גבוה. וורן הוביל ריצת 10-0 של האורחים שחזרו למינוס 5 בלבד, אבל סיום הרבע שוב מקומי ורחובות בורחת ל37:50 בהפסקה. הוד"ש ניסתה את נשק הקליעות מבחוץ שלה אבל גם זה לא עזר לה לצמצם את ההפרש שכבר חצה את רף ה20, 47:70 אחרי חצי שעה של משחק. הוד"ש עשתה קצת קולות של חזרה למשחק עם ריצת 7-0, אבל רחובות כמו תמיד ידעה לחזור ולשלוט ולא לתת ליריבה להתקרב ולאיים על הניצחון. 68:84 מקומי בסיום.

קלעו למכבי רחובות: מרקיז אדיסון 20, אוון ייטס 17 (11 רב'), אופק חכמון וגור פורת (7 רב') 12 כ"א, דולב דרפיץ' 7 (8 רב'), ינעם אירם 6, גל איתן (5 אס') ויונתן לוי (6 רב') 4 כ"א. כן שיחקו קובי חסון, תומר שוקרון ונועם קמחי.

קלעו למכבי הוד השרון: סטרום וורן (8 רב') וחואן פטילו (7 רב') 16 כ"א, שמואל מלכוב 13, עומר אל-על 10, ארן מנסקי 7, עודד שעשוע, אלון ששון וערן שטייניץ 2 כ"א. שי בסיס, מתן בן-אקן, כרמל בוכמן וגל טסלר שיחקו ולא קלעו.

 

face

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh