הבית החם מחלק לנזקקים חבילות מוצרים לחורף, תרומת קק"ל

הבית החם מחלק לנזקקים חבילות מוצרים לחורף, תרומת קק"ל

אגף השכונות מחלק תרומה גדולה מקק"ל של שמיכות, מפזרי חום ותאורת חירום* "חבילות החורף" יחולקו לניצולי שואה, אזרחים ותיקים ומשפחות נזקקות.

הבית החם משמש מרכז עירוני לתמיכה ולסיוע למאות משפחות נזקקות ויחידים נצרכים. מדי שבוע מחלק הבית החם מוצרי מזון יבשים למשפחות הזקוקות לכך, ומדי יום הוא מספק ארוחה חמה לקשישים ולנזקקים.

הבית החם של אגף השכונות מחלק בימים אלה כמות נכבדה של 200 מוצרים ב"חבילות חורף" לנזקקים: שמיכות מחממות, מפזרי חום ותאורת חירום אשר דרושים במיוחד בימי החורף הקרים.

המוצרים הינם תרומת קק"ל ומחולקים על ידי אגף השכונות למשפחות המוכרות על ידי האגף לשירותים חברתיים, אזרחים ותיקים וניצולי שואה.

השבוע הגיע מר משה דבוש, חבר דירקטוריון קק"ל ויו"ר הוועדה הדירקטוריונית לקידום ניצולי שואה ומיזמים חברתיים. בביקור "בבית החם" קיבל  מר משה דבוש סקירה נרחבת אודות המקום, ועלו בדיון אפשרויות  לשיתופי פעולה אפשריים בנושאי חינוך סביבתי אותו מובילה קק"ל .

פרויקט "חורף חם" הינו פרויקט דגל עליו ממונה משה דבוש. הפרויקט מתמקד בסיוע לקשישים ולאוכלוסיות המוכרות על ידי לשכות הרווחה ברשויות. פרויקט "חורף חם" כולל הצטיידות בשמיכה זוגית,  מפזרי חום, ותאורת חירום לחורף.

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "הבית החם מספק סיוע ותמיכה למאות משפחות מדי חודש, ואנו גאים להוסיף גם את הפרויקט המיוחד לימות החורף. נמשיך ונגדיל את המפעל החשוב הזה על מנת שלא יישאר ברחובות נזקק ללא סיוע".

חבר המועצה אביב איטח, מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות: "הבית החם הוא גולת הכותרת הערכית שלנו וחלק בלתי מפעילות האגף שמדי יום מסייע למשפחות נצרכות רבות ברחבי העיר, וכעת גם בפרויקט "חבילות החורף". אני מודה לקק"ל על התרומה החשובה לאגף השכונות וגאה שיש לנו מקום חשוב כזה באגף ובעיר".

מר משה דבוש, חבר קירקטוריון קק"ל: "קק"ל חרטה על דיגלה להמשיך ולתמוך באזרחי ישראל כמו שאנו עושים היום בפרויקט זה ואנו נמשיך להפיק פרויקטים כאלו".

תושבים המעוניינים לתרום מוצרי מזון יבשים או חבילות חורף נוספות לבית החם, מוזמנים להגיע למקום  ברחוב טשרניחובסקי 47.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh