הגברת פעילות האכיפה למניעת הידבקות בנגיף הקורונה

הגברת פעילות האכיפה למניעת הידבקות בנגיף הקורונה

החל מיום שישי: השיטור העירוני מגביר עוד יותר את פעילות האכיפה למניעת הידבקות בנגיף הקורונה.

מתחילת משבר הקורונה עוסקים פקחי השיטור העירוני באכיפת ההנחיות בנושא הקורונה – בעסקים ומול תושבים, נוסף על משימות השיטור העירוני. החל מיום שישי האחרון, הם עוסקים בפעילות אכיפת הנחיות הזהירות בנושא הקורונה בלבד. פקחי השיטור פרוסים במרכזים מסחריים ברחבי העיר ולאורך רחוב הרצל על מנת לוודא כי תושבים מקיימים את ההנחיות וכי העסקים בעיר פועלים בהתאם להנחיות ה"תו הסגול" הקבועות בחוק.

הקפדה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות כגון – שמירה על היגיינה, עטיית מסיכות ושמירת מרחק – מהווה אמצעי מרכזי למניעת התפשטות הנגיף.

מתחילת תקופת ההתמודדות עם נגף הקורונה עוסקים פקחים מהפיקוח העירוני וכן פקחי השיטור העירוני באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות בפעילות אכיפה שוטפת ובודקים את העסקים הפעילים ברחבי העיר ואת הקפדת התושבים על הוראות לעטיית מסיכה במרחב הציבורי .

בכל הקשור לעסקים – מטרת הבדיקה היא לוודא כי העסקים  פועלים לפי תנאי התו הסגול- התנאים הנדרשים בחוק להפעלת עסקים (הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות), בין היתר מדידת חום והעמדת אמצעי היגיינה לרשות הלקוחות. כל אלה נעשו בנוסף על יתר המשימות שלהם לטובת שמירה על הסדר הציבורי בעיר.

בהנחיית ראש העיר רחמים מלול, החל מיום שישי האחרון, הם עוסקים אך ורק בפעילות אכיפת הנחיות הזהירות בנושא הקורונה בלבד.  פקחי השיטור פרוסים במרכזים מסחריים ברחבי העיר, בקניון, בתחנת הרכבת ולאורך רחוב הרצל בסיורים רגליים. כל זאת  על מנת לוודא כי תושבים מקיימים את ההנחיות וכי העסקים בעיר פועלים בהתאם להנחיות ה"תו הסגול" הקבועות בחוק.

רחמים מלול, ראש העיר: "שיעורי התחלואה עלו בכל הארץ, וגם ברחובות. לכולנו יש תפקיד חשוב במשבר הזה. כולנו יכולים לסלק אותו מהעיר אם רק נקפיד על מסיכה, מרחק והיגיינה. אם ניקח ברצינות את הוראות הבידוד לילדים ולמבוגרים.

על מנת שנעמוד בכל ההנחיות, הוריתי לתגבר את האכיפה יותר ממה שהייתה קודם. אני מבקש מכולם- מבוגרים, בני נוער וילדים- זה בידיים שלכם! אל תרופפו משמעת! כולנו יחידה אחת, הבריאות של כולנו על הכף!

במידה ותושבים נתקלים בהפרת ההנחיות, יש להתקשר למוקד העירוני 106 על מנת שנוכל לטפל בכך. אני קורא לכל התושבים לשתף פעולה , ולהקפיד על ההנחיות- רק יחד ננצח את הקורונה".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות: "עד כה ביצענו פעולות הסברה ואכיפה. החל מיום שישי האחרון אנו עוסקים אך ורק  באכיפה של הנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, בכל המקומות שבהם נמצאים תושבי העיר ובפרט בריכוזים מסחריים ובבתי עסק. אני קורא לכולם להקפיד על ההנחיות למען בריאותנו ולא רק בשל פעילות האכיפה . אנו מאחלים לכל תושבי העיר שנה טובה ובריאות איתנה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh